به گزارش "ورزش سه"، مهاجم توانمند سپاهانی‌ها که با گلی زیبا در آخرین بازی تیمش مقابل پرسپولیس راهی اردوی تیم ملی شد، در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی نیز با روحیه حضور یافته و برای دیدار با ازبکستان آماده می‌شود.

اسدی که در مسابقات لیگ برتر با 7 گل زده صدرنشین جدول گلزنان محسوب می‌شود، اگرچه یکی از مهاجمان مورد علاقه امیر قلعه‌نویی است و سبک بازی‌اش توسط سرمربی تیم ملی تایید شده به نظر می‌رسد، اما برای حضور در ترکیب اصلی ایران کار سختی دارد.

حضور مهدی طارمی و سردار آزمون دو ستاره خط حمله تیم ملی که برای گلزنی با پیراهن ایران از هیچ تیمی نمی‌گذرند و هر بازی به تعداد گل‌های ملی خود می‌افزایند، به طور طبیعی کار اسدی و سایر مهاجمان را برای حضور در ترکیب تیم ملی سخت می‌کند.

1956600

با این وجود رضا اسدی در تمرینات تیم ملی در تاشکند با روحیه و انگیزه زیاد ظاهر شده و امیدوار است بتواند نظر قلعه‌نویی را برای بازی کردن در ترکیب ایران جلب کند. او که اولین گل ملی خود را در تورنمنت کافا مقابل ازبکستان زده، حالا برای افزایش تعداد گل‌های زده ملی خود نیز تلاش می‌کند و باید دید در دیدار روز سه‌شنبه این فرصت به او خواهد رسید یا خیر.

عکس: محسن داوودی