به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند طرفداران باشگاه قدیمی خود را شگفت زده کرد. او با پرداخت 15 هزار یورو برای 200 هوادار باشگاه براین بلیت قطار تهیه کرده تا در بازی حساس خارج از خانه از تیم‌شان حمایت کنند.

تیم براین برای اولین بار از سال 2006 به مرحله پلی آف لیگ دسته اول نروژ راه پیدا کرده و باید در خانه تیم آی‌کی استارت به میدان برود.

مهاجم منچسترسیتی از سال 2005 در رده‌های پایه این باشگاه بازی می‌کرد و سپس در سال 2015 اولین بازی در تیم بزرگسالان را تجربه کرد. او در سال 2017 به باشگاه مولده نقل مکان کرد و سپس برای ردبول سالزبورگ، بوروسیا دورتموند و منچسترسیتی بازی کرد.

قیمت هر بلیت قطار حدود 60 یورو محاسبه شده که با تهیه 200 بلیت، مهاجم سیتی تقریبا نزدیک به 15 هزار یورو هزینه کرده است. هالند همچنین به آن‌ها اعلام کرده در صورتی که تمایل به استفاده از قطار ندارند، می‌تواند برای آن‌ها بلیت اتوبوس تهیه کند.

بیورن هاگرود روکن، مدیر بازاریابی باشگاه براین، به تی‌وی 2 گفت: "از طرف باشگاه، این یک اتفاق خوشحال کننده است. ما نمی‌توانیم چیز دیگری بگوییم. این فوق‌العاده است که ما این فرصت را داریم که تا طرفداران خود را به کریستیانسوند بفرستیم."

1957272