به گزارش "ورزش سه"، درخشش کواراتسخلیا در ترکیب ناپولی به این تیم کمک کرد که بتواند پس از چندین سال دوری در فصل گذشته جام قهرمانی سری آ ایتالیا را بالای سر ببرد. 

این بازیکن یکی از مهره‌های کلیدی لوچانو اسپالتی در به دست آوردن این افتخار بود و با وجود افت ناپولی در فصل جاری، او همچنان یکی از بازیکنان خوب این تیم است که عملکرد تحسین برانگیزی را ارائه کرده است. 

همین درخشش باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی آماده باشند تا با پرداخت مبلغی قابل توجه این ستاره گرجستانی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به خدمت بگیرند. 

1956567

پیش از این گفته شده بود که دو باشگاه منچسترسیتی و نیوکسل به‌صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن کواراتسخلیا در تابستان بعدی هستند و حالا ESPN خبر داده که چلسی هم وارد این رقابت شده و قصد دارد با دیگر باشگاه‌های لیگ برتری برای خرید او وارد رقابت شود. 

مدیران ناپولی خواهان دریافت 100 میلیون یورو برای فروش این بازیکن هستند اما این مبلغ باعث عقب نشینی چلسی نخواهد شد و آن‌ها به دنبال راهی هستند تا بتوانند این بازیکن را بدون نقض قوانین فرپلی مالی خریداری کنند که شاید با فروش بعضی از بازیکنان‌شان در تابستان بعدی محقق شود.