به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر که امیرعلی صادقی فرصت درخشش در ترکیب تیم بزرگسالان استقلال را به دست نیاورد، اما بازی های دوستانه تیم ملی امید فرصتی برای این ستاره جوان و آینده دار بود تا با گلزنی برای تیم مهدوی کیا، توانایی هایش را به رخ بکشد.

این بازیکن جوان که طی دو دیدار تدارکاتی توانسته بود دروازه تیم های پرسپولیس و گل گهر را باز کند، با آمادگی کامل به تمرینات استقلال و بازگشت و روز گذشته نیز در یک بازی دوستانه برابر امیدهای این باشگاه فرصت درخشش در ترکیب تیمش را به دست آورد.

امیرعلی صادقی که تابستان سال گذشته و از سایپا به استقلال پیوست، در دیدار تدارکاتی که روز گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد دو پاس گل به هم تیمی هایش داد و اینگونه آمادگی بالای خود را به رخ کشید.

این بازیکن که در دیدار هفته دوم لیگ برتر برابر ذوب آهن پاس گل دوم را به کوین یامگا داده بود، روز گذشته نیز ابتدا یک پاس گل به وریا غفوری داد و دقایقی بعد پشت یکی از ضربات کرنر تیمش ایستاد و با ارسالی دقیق توپ را برای رافائل سیلوا کاشت و این بازیکن نیز دروازه تیم امیدها را باز کرد.

در واقع صادقی با 2 پاس گلی که روز گذشته به هم تیمی هایش داد، این پیام را برای کادرفنی استقلال نیز ارسال کرد که می تواند با حضور در ترکیب این تیم، توانایی هایش را بیش از پیش به اثبات برساند.