به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لالیگا روبه‌روی رایو وایه‌کانو قرار گرفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 

شاگردان ژاوی نتوانستند عملکردی که در این بازی از آن‌ها انتظار می‌رفت را به نمایش بگذارند و گل به خودی حریف در دقایق پایانی بود که آن‌ها را از شکست نجات داد تا حداقل یک امتیاز از این بازی به‌دست آورده باشند. 

اما این دیدار یک ستاره غیرمنتظره داشت که رفته رفته به یکی از بازیکنان مورد اعتماد سرمربی بارسا تبدیل می‌شود و در حال اثبات توانایی‌هایش در ترکیب این تیم است. 

1954329

مارتینز روز گذشته توانست یکی از بهترین بازیکنان بارسا در زمین باشد و با وجود این که این تیم نتوانست سه امتیاز این بازی را به‌دست آورد اما عملکرد خوب او بسیاری از هواداران و همچنین کادر فنی بارسا را امیدوار کرد. 

این مدافع اسپانیایی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و دقت پاس او 86 درصد بود. او همچنین 91 لمس توپ را در این دیدار به ثبت رساند، سه شوت زد و چهار موقعیت را از دروازه بارسا دور کرد. مارتینز توانست سه دفع توپ و 9 بازپس‌گیری موفق را در این دیدار داشته باشد و در 80 درصد نبردهای تن به تن برنده بود. 

به نظر می‌رسد که بارسا می‌تواند روی درخشش این بازیکن در دیدارهای پیش‌رو حساب کند و امیدوار باشد که او با حفظ همین روند بتواند به نقطه قوت آن‌ها در خط دفاعی تبدیل شود.