به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی این هفته در دیداری جذاب و حساس در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس روبروی لیورپول قرار گرفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در حال حاضر در جایگاه دوم قرار دارد و آرسنال با پیروزی لحظه آخری این هفته برابر برنتفورد توانست بار دیگر به صدر جدول این رقابت‌ها برگردد. 

گواردیولا پس از پایان بازی برابر لیورپول مدعی شده بود که تیمش به دلیل مصدومیت متعدد بازیکنان و حضور آنها در اردوی تیم‎‌های ملی در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر موفق به برگزاری حتی یک جلسه تمرین درست نشده بود و تنها 10 دقیقه را به بررسی تاکتیک‌های هجومی و دفاعی اختصاص داده است. 

1947031

او در پاسخ به سوالی در این باره که چطور توانسته اطلاعات و برنامه‎هایش را به صورت کامل برای بازیکنان شرح دهد، به شوخی گفت:« چون من واقعا خوب هستم. من مردی جذاب هستم و از این ویژگی برای شیفته کردن بازیکنان استفاده کردم و موفق هم شدم. 

پس باید بگوییم که من واقعا خوب هستم. امروزه ما تلویزیون و تصاویر را داریم و می‌توانیم به صورت انفرادی هم با بازیکنان حرف بزنیم. من با روبن دیاز درباره اتفاقات بازی چلسی صحبت کردم و همینطور صحبتی هم با کایل واکر در این باره داشتم. 

این صحبت را به این دلیل با این دو بازیکن انجام دادم که آنها اشتباهاتی را در طول این بازی داشتند و خیلی هم خوب همه چیز را درک کردند.»