به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه هافبک ماهر و خلاق فوتبال بلژیک که اکنون در سن 32 سالگی با مصدومیت همسترینگ روبه‌رو شده و مدت زیادی است که از مستطیل سبز دور است، اکنون به طور ناگهانی سر از ابوظبی درآورده است. البته این سفر کوین جدای از مسائل درمانی، سبب شد تا دی‌بروینه برای تماشای آخرین گرندپری سال 2023 فرمول یک در پیست حضور پیدا کند و با تیم ردبول که با حضور مکس ورستپن از مدت‌ها قبل قهرمانی خود را قطعی کرده بود، گفت‌وگوی صمیمانه‌ای داشته باشد.

کریستین هورنر رئیس ردبول که همراه با دی‌بروینه گپ و گفت داشت، در این بین گفت: من به شخصه امیدوار هستم هر چه زودتر کوین را در داخل زمین فوتبال ببینم تا او حقه‌های خود را به نمایش بگذارد و نیاز به صبری بیش از این نباشد!

این جمله با لبخند کوین روبه‌رو شد و او نیز در جواب سوال اسکای اسپورت مبنی بر زمان بازگشت دوباره‌اش به فوتبال پاسخ داد: در اوایل سال 2024... امیدوار هستم بازی‌های زیادی سپری نشده باشد.

لازم به ذکر است در تور ابوظبی امسال نام‌های برجسته‌ای از جمله جیسون استاتهام بازیگر هالیوود، پل پوگبا، رونالدو نازاریو و ماریا شاراپووا ستاره تنیس زنان هم حضور داشتند تا از نزدیک نظاره‌گر خاتمه یافتن پرونده فرمول یک در سال 2023 باشند.