به گزارش "ورزش سه"، هافبک چپ‌پای کنونی تیم فولاد که در یک دیدار انتقامی مقابل تراکتور قرار گرفت و البته نتوانست تیمش را به پیروزی هدایت کند، به تازگی از بند مصدومیت رها شده و در این بازی هم امکان حضور 90 دقیقه‌ای نداشت.

نکته جالب اینکه هر دو گل تراکتور زمانی به ثمر رسید که علی شجاعی روی نیمکت حضور داشت و به عبارتی او برای جبران این دو گل وارد زمین شد اما در هوای سرد تبریز، فولادی‌ها نتوانستند کامبک بزنند.

شجاعی که این فصل تبدیل به وینگ بک فیکس ایگناسیو شده و عملکرد خوبی هم در ترکیب این تیم داشت، در حالی مقابل شجاع، سیامک و عبدی، سه هم‌تیمی سابق خود قرار گرفت که تیم پیشین آنها خود را آماده سفر به عربستان می‌کرد.

این جمع از بازیکنان پرسپولیس سه سال پیش عملکرد درخشانی برابر النصر داشتند و توانستند این تیم را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حذف کنند. گلی که مهدی عبدی به ثمر رساند، باعث شد تا پرسپولیس از شکست فرار کند و به پنالتی برود اما گل آخر را بازیکن دیگری به ثمر رساند.

پشت ضربه پنجمین پنالتی علی شجاعی ایستاد و در حالی که با آخرین حرکت خود کمی هم توپ را جابجا کرد، دروازه حریف را فریب داد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا با همین گل، پرسپولیس به فینال صعود کند.