به گزارش "ورزش‌سه"، عیسی در تابستان تصمیم غیرمنتظره‌ای گرفت و در واپسین دقایق نوزدهم تیرماه بود که عکسی از او با لباس سپاهان منتشر شد و باشگاه اصفهانی اعلام کرد یکی از بهترین بازیکنان تیم رقیب را با قراردادی 2 ساله به خدمت گرفته است.

این انتقال مثل بمب در میان اهالی فوتبال در ایران صدا کرد. عیسی به اصفهان رفت و همه در انتظار عکس‌های او در تمرینات و سپس حضور او در کنار دیگر ستاره‌های سپاهان بودند.

با این حال روزهای سختی انتظار مهاجم جنوبی سابق پرسپولیس را می‌کشیدند که مسیر فوتبال برایش اصلا ساده نبوده است. او که سرانجام در صنعت نفت توانست زیر نظر اسکوچیچ خودش را به فوتبالی‌ها ثابت کند، امیدوار بود با پیوستن به سپاهان بتواند پول خوبی در 33 سالگی و در سال‌های واپسین زندگی حرفه‌ای به دست بیاورد و در کنار آن بتواند شرایط فنی خوب خود را نیز در بازگشت از مصدومیت طولانی‌مدت بهبود ببخشد.

در اصفهان اما پیش از اینکه رقابت‌ها آغاز شود، سازمان لیگ به قرارداد عیسی آل‌کثیر ایراد وارد کرد و او چندین هفته به همین دلیل از مسابقات دور بود. اما این مهاجم جنوبی فرمش را حفظ کرد تا وقتی در مصاف با صنعت نفت فرصت اولین حضور با پیراهن سپاهان را به دست آورد، دبل کند و آمادگی‌اش را به رخ بکشد، اما این پایان ماجرا نیست.

1960072

مشکل قرارداد عیسی حل شد، اما چند بازی متوسط و سپس طغیان برای نیمکت نشینی مقابل پرسپولیس تیم سابقش سبب شد تا مورایس روی نام او خط بکشد و دو هفته اجازه حضور در کنار تیم را به او ندهد.

در آخرین تمرین سپاهان پیش از مصاف با نیروی هوایی عیسی به تمرینات بازگشت و مشخص بود که جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت. او در جریان مسابقه دستور گرم کردن گرفت، اما شانس بازی مقابل نیروی هوایی و بازگشت به ترکیب طلایی‌پوشان را پیدا نکرد، تا تنها بازیکن سپاهان باشد که با چهره‌ای درهم میکسدزون ورزشگاه آزادی را پس از پایان بازی ترک می‌کند.

عکس‌ها: وحید مومن‌زاده