به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف گالاتاسرای رفت و با نتیجه 3-3 به تساوی دست پیدا کرد.

در این بازی شیاطین سرخ با نتیجه 2-1 از حریف پیش افتادند و به برد نزدیک بودند تا اینکه در نهایت به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

برونو فرناندز، کاپیتان یونایتد، پس از این بازی گفت: "ما گل‌های بسیار بدی می‌خوریم. فرصت‌های بسیار زیادی برای زدن یک گل دیگر داشتیم، اما به اندازه کافی متمرکز نبودیم."

او با انتقاد از تیمش گفت: "ما باید نتایج بازی هایمان را کنترل کنیم. ما باید نتیجه را بدون تغییر نگه داریم. باید به اندازه کافی باهوش باشیم و بازی را بهتر مدیریت کنیم."

1960398

کاپیتان یونایتد در انتقاد از فرصت‌های از دست رفته عنوان کرد: "بعضی وقت‌ها باید به هم‌تیمی خود نگاه کنید و از فرصتی که دارید استفاده نکنید تا به او پاس بدهید. اول باید به تیم فکر کنیم و بعد به فکر خودمان باشیم."

او با اشاره به اشتباهات بازیکنان یونایتد گفت: "هر کس باید مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرد، ما باید منتظر بازی بعدی باشیم و ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا از پس آن برآییم. مشخص است که اکنون ما خیلی روی خودمان حساب باز نمی‌کنیم اما این همان چیزی است که مشخص است."