بازیکن سابق پرسپولیس از مطرح شدن نام محمد ربیعی برای هدایت پرسپولیس به شدت انتقاد کرد.

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با طرفداری درخصوص حواشی اخیر تیم ملی و پرسپولیس به صحبت پرداخت.

به گزارش طرفداری؛ بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار طرفداری درخصوص حقوق سرپرست های تیم ملی گفت:

اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد و پول های هنگفتی داده می شود که نظارتی بر آن ها نیست. هرکس که می آید پول می گیرد و بدهی می گذارد و می رود. این همیشه بوده و است، چه در پرسپولیس و استقلال و چه در فدراسیون فوتبال. روسای فدراسیون فوتبال در ادوار گذشته این مشکلات را داشته اند.

وی در ادامه گفت:

اول اینکه انتخاب مجتبی خورشیدی اشتباه بود. من نمی دانم اصلا بازیکن بود یا نه، اما به تیم ملی آمد. آن موقع که به تیم ملی آمد کسی انتقاد نکرد و حالا که دارند کالبد شکافی می کنند، کار بدی است و بد تر از آن این است که خورشیدی خودش را با حمید استیلی مقایسه می کند. جامعه فوتبال نباید خودش را خراب کند.

این همه پیشکسوت داشتیم اما مجتبی خورشیدی آمد. خودش باید بگوید چرا به تیم ملی آمده است. بنا به روابط فامیلی در دولت، به فدراسیون فوتبال آمده است. حالا جدای از حقوق، درصد هم گرفته است که این هم طبیعی است و در همه ادارات این کارچاق کن ها را داریم. ضمن اینکه بودن کنار تیم ملی واقعا سخت است. از کار و زندگی می افتی و این سخت است. به عنوان یک پیشکسوت فوتبال به خورشیدی می گویم که حمیدی استیلی اگر 100 میلیون می گیرد حقش است. نباید شخم زد که چه کسی چقدر می گیرد. قطعا نشستند و مذاکره کردند و قبول کردند که چنین مبلغی بدهند. همانطور که با شما مذاکره شده بود. اگر انتقادی هست، همان موقع باید می گفتند، نه الان که رفتند. خیلی از ما چیزهایی را می دانیم اما تاکنون کسی ورود نکرده است. در همین فدراسیون آقای عزیزی خادم، شخصی بابت بیمه 600 میلیون پول گرفته است، چرا این را کسی کالبد شکافی نمی کند؟ این همه آقایان آمدند اختلاس کردند و خوردند و بردند، هیچ اتفاقی رخ نداد. نهاد نظارتی باید ورود کند. خود من عشق ملی داشتم و سرمربی تیم ملی شدم. در 6 ماه فقط 8 میلیون گرفتم که 800 تومان مالیات بود، 500 تومان رفتم فدراسیون زیرمیزی گرفتند که پولم را بدهند. این اشتباه من بوده است که به خاطر کشورم نرفتم مذاکره کنم اما خورشیدی رفته است صحبت کرده است. او زرنگ بوده و من نبودم. نباید ایراد گرفت. ولی خوب است که تیم ملی به جام جهانی رفته است. الان باید شفاف سازی شود که پول هایی که از رفتن به جام جهانی ایران می گیرد کجا رفته و چه شده است.

وی درخصوص شرایط پرسپولیس هم گفت:

همه باید کمک کنند که پرسپولیس به شرایط خوب برسد. این تیم حاشیه زیاد داشته است. امیدوارم که موفق شوند. باز هم چیزی را از دست نداده اند فقط باید دنبال آرامش و همبستگی باشند. اخباری که مطرح می شود درخصوص محمد ربیعی. این شخص اصلا کیست؟ پرسپولیس اینقدر بدبخت شده است که این شخص بمی خواهد سرمربی شود؟ باید در پرسپولیس را گل گرفت که امثال این شخص می خواهند سرمربی پرسپولیس شوند. تیم هایی که ایشان گرفته است همه پول دار بوده اند. تاکنون دیده اید که این سرمربی مقامی کسب کرده باشد؟ از همه و از دلال ها خواهش می کنم که چنین افرادی را مطرح نکنند. پرسپولیس تیم بزرگی است. ربیعی انسان بزرگ و قابل احترامی است، زرنگ بوده که با ارتباطاتش تیم دار شود، اما من دیگر نمی توانم سکوت کنم. معلوم است که این حرف ها بازارگرمی است که نرخش بالا برود. هرچند الان 90 درصد مربیان اینطوری تیم داری می کنند. کسی که دانش دارد، بیرون است اما کسی که پول و اسپانسر دارد، تیم داری می کند. پرسپولیس بزرگ است و جای آدم های بزرگ است.