به گزارش "ورزش سه"، تراکتور قبل از تعطیلات مقابل مس رفسنجان پیروزی آورد تا خیالش برای ادامه لیگ کمی راحت تر باشد. سامان نریمان جهان در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما بحران خیلی بدی در تیم داشتیم و نمی توانستیم ببریم جدا از اینکه امسال از کورس عقب افتاده بودیم و از ابتدای فصل مشکلاتی اذیت کننده وجود داشت سخت تر از همه اینها این بود از کادر فنی گرفته تا بازیکن همه از جان و دل مایه می‌گذاشتند ولی متاسفانه نتیجه حاصل نمی شد. با ورود هواداران ما این اتفاق افتاد و ما نشان دادیم تراکتور با تماشاگر تراکتور است و واقعا مدیون تک تک آن ها هستیم. دستشان درد نکند. انشاالله همیشه باشند زیرا قوت قلب ما هستند شاید خیلی بازی ها بوده که بهتر از دیدار با مس بودیم ولی نتوانستیم ببریم و واقعا مستحق برد بودیم اما همین که هواداران حضور دارند یک انرژی مثبت است. 
او در مورد برگزاری اردوی پنج روزه در تهران و انجام دو بازی دوستانه برای آماده‌سازی پیش از شروع لیگ ادامه داد: ما از امروز اردو را شروع کردیم و قرار است دو بازی دوستانه انجام بدهیم که برای شروع مجدد فصل آماده شویم. انشاالله تمرینات و بازی های خوبی را پشت سر بگذاریم و ثمره اش را در بازی ها ببینیم. انتظارات از تراکتور زیاد است. امیدوارم این ۶ بازی را به بهترین شکل و یک نمایش خوب سپری کنیم و امیدوارم هیچ وقت این اتفاق برای تراکتور نیفتد همیشه و همه جا گفتم تراکتور باید بالای جدول باشد و اصلا اینجا جای تیمی مثل تراکتور نیست.
این بازیکن با اشاره به اینکه در چند سالی که در تراکتور بوده اولین بار است این شرایط را تجربه می‌کند گفت: آن موقع همه تیم ها می آمدند از ما گل نخورند. من امسال اینجا هستم و بالاخره شاید چند سال دیگر جای دیگری باشم البته من دوست دارم همیشه اینجا باشم اما از صمیم قلب دوست ندارم تراکتور پایین جدول باشد چون تعصب ترکی به این تیم دارم و امیدوارم همیشه آن بالا ها باشیم. ما یک عذرخواهی هم از تماشاگران می کنیم. بچه ها هر کاری کردند تیم جمع و جور نشد امیدوارم از سال بعد این اتفاقات نیفتد.
هافبک سرخپوشان تبریز در مورد دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و پنجم نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی در خانه حریف خیلی برای ما مهم است. انشاالله با برد در این بازی همه چیز تمام می شود و این فصل می‌تواند عالی ادامه داشته باشد.
وی در مورد کار زیر نظر ساغلام و محمد نصرتی گفت: من با آقای نصرتی همبازی بودم و زمانی که ساغلام در تراکتور بود من در این تیم بازی نمی‌کردم. به نظر مربی بسیار خوبی است و من هم ترکی آذربایجان و استانبول را بلدم و رابطه خوبی دارم و راحت تر با آقای ساغلام ارتباط برقرار می کنم. مربی خیلی خوبی است و من دوستش دارم. کمک هایش آدم ها خوبی هستند و جو مثبتی در تیم وجود دارد. 
نریمان جهان در پایان در مورد اینکه با یک برد از منطقه سقوط دور شدند افزود: صد در صد همین طور است و اگر بازی پیش رو را ببریم تمام است. آدم خنده‌اش می‌گیرد در مورد سقوط و اینجور چیزها در تراکتور صحبت کند ولی بالاخره الان شرایط این است. اگر یک برد بیاوریم این بحث ها هم خاتمه می یابد و ۶ بازی تماشاگر پسند که به نوعی پیش بازی فصل بعد هستند را انجام دهیم.