به گزارش "ورزش سه"، تیم تاتنهام  در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس میهمان سیتی است، این بازی برای هر دو تیم اهمیت ویژه‌ای دارد، سیتی با پیروزی می‌تواند فشار را روی آرسنال صدرنشین حفظ کند و تاتنهام نیاز دارد نوار شکست‌های پیاپی را بشکند. این تیم بعد از 10 پیروزی در 10 بازی اول در لیگ برتر، بهترین شروع تاریخش را در این لیگ ثبت کرد، اما بعد از آن با سه شکست پی در پی به جایگاه پنجم جدول سقوط کرده است.

بازی به بهترین شکل ممکن برای تاتنهام آغاز شد. این تیم در دقیقه 7 موفق شد روی اولین حمله جدی و شوت به چهارچوب، گل اول بازی را توسط سون هیونگ مین به ثمر برساند. تاتنهام بعد از دفع ضربه کرنر سیتی توسط ویکاریو دروازه‌بان تیم، یک ضدحمله زیبا را توسط دژان کولوسفسکی آغاز کرد که با یک توپ هوایی بلند، در میانه‌های زمین سیتی، سون را صاحب توپ کرد. او هم با یک کنترل خوب با سر، توپ را جلو انداخت و از سمت راست وارد محوطه سیتی شد و با یک ضربه استادانه از زاویه نه چندان مناسب، دروازه سیتی را باز کرد، ادرسون سعی کرد روی توپ اثر بگذارد اما نتوانست مانع وارد شدن توپ به دروازه بشود.

ویدئو: 318356

این برتری تاتنهام دو دقیقه دوام داشت. سیتی خیلی زود حملات خود را شروع کرد و در دقیقه 9 صاحب یک ضربه آزاد غیرمستقیم در موقعیتی خطرناک شد، این ضربه را خولین آلوارز به خوبی روی دروازه تاتنهام ارسال کرد، امرسون خودش را برای زدن گل پرتاب کرد، اما موفق به زدن ضربه نشد، سون درست پشت‌سر او قرار داشت و انتظار رسیدن ارسال را به خودش نداشت و توپ به پای کاپیتان تاتنهام اصابت کرد و به گل تبدیل شد تا سون تنها در 9 دقیقه هم گل و هم گل به خودی بزند.

1961954
ویدئو: 318357