به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که منچستر سیتی در این فصل آسیب‌پذیرتر از فصل‌های پیش است. با اینکه آنها موفق شدند صدر را از تاتنهام پس بگیرند، اما در یک دوره ناکامی نه‌تنها صدرنشینی را از دست دادند بلکه با شکست در بازی امشب در فاصله ۶ امتیازی آن قرار گرفتند.

آنها در این فصل ۴ شکست متحمل شده‌اند. ۳ باخت در لیگ برتر مقابل تیم‌های ولورهمپتون، آرسنال و استون ویلا، و یکی در جام اتحادیه برابر نیوکسل.

1963410

نقطه اشتراک تمام این شکست‌ها غیبت رودری در خط هافبک سیتیزن‌هاست. در حالی که تصور می‌شد پپ بدون او هم توانایی بردن بازی‌های سخت را هم دارد، اما با دیدن شکست‌هایش در این فصل می‌توان فهمید که خط هافبک این تیم به شدت به هافبک اسپانیایی وابسته است.

رودری در بازی گذشته مقابل تاتنهام با دریافت کارت زرد پنجمش در این فصل بازی امشب برابر استون ویلا را از دست داد و همین مهم‌ترین فاکتور شکست آنها برابر شاگردان اونای امری بود.

سیتی با این باخت ۳۰ امتیازی ماند و به رتبه چهارم سقوط کرد و استون ویلا با ۳۲ امتیاز به رده سوم رسید. آرسنال۳۶ امتیازی در جایگاه اول است و لیورپول نیز با ۳۴ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است.