به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب و مطمئن آرائوخو در ترکیب بارسلونا در چند فصل اخیر باعث شده که چند باشگاه اروپایی شرایط او را به دقت زیر نظر داشته باشند. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که بایرن مونیخ به شدت به این بازیکن علاقمند شده است و توماس توخل از مدیران این باشگاه خواسته که برای جذب هرچه زودتر او و انتقالش به مونیخ اقدام کنند. 

در حالی که مدیران باشگاه بارسا هیچ تمایلی به فروش این ستاره ندارند و حتی شایعاتی درباره پیام آنها به بایرن مبنی بر الزام آنها به پرداخت بند فسخ یک میلیارد یورویی او هم به گوش می‌رسد اما شاید این انتقال خیلی هم غیرممکن نباشد. 

1963152

موندو دیپورتیوو خبر داده که آرائوخو هیچ تصمیمی برای ترک بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی ندارد اما این احتمال وجود دارد که تصمیمش در پنجره تابستانی سال آینده تغییر کند. 

این بازیکن به بایرن اعلام کرده که حاضر نیست در ماه ژانویه به این باشگاه ملحق شود اما در پایان فصل و با ارزیابی کامل شرایط خودش و همچنین باشگاه بارسا ممکن است تصمیمش را عوض کند و پیراهن بایرن مونیخ را به تن کند تا حضور در فوتبال آلمان را هم تجربه کرده باشد.