به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، در فیفادی ماه اکتبر در حین انجام تمرینات با تیم ملی برزیل از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از آن زمان دیگر برای یونایتد به میدان نرفت. با این حال، باشگاه تایید کرده است که این هافبک باتجربه روز یکشنبه به زمین تمرینی کارینگتون بازگشت و به تنهایی روی چمن کار کرد در حالی که بقیه اعضای تیم پس از شکست 3-0 مقابل بورنموث در لیگ برتر در روز یکشنبه در جلسه ریکاوری شرکت کردند.

کاسمیرو اکنون می‌تواند برای یونایتد مقابل بایرن در اولدترافورد یک گزینه برای خط هافبک باشد. این بازیکن 31 ساله در دور اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دو گل مقابل تیم آلمانی به ثمر رسانده بود، اما نتوانست مانع از شکست 4-3 شیاطین سرخ شود. تیم اریک تن‌هاخ از آن زمان تاکنون در لیگ قهرمانان دو باخت دیگر، یک تساوی و یک برد به دست آورده است. یونایتد باید بایرن را شکست دهد و امیدوار باشد که کپنهاگن و گالاتاسرای در دانمارک مساوی کنند تا بتواند به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کنند.

1965055

یونایتد به دلیل مصدومیت‌های متعدد بازیکنان کلیدی در نیم فصل اول با مشکل مواجه بوده است. لوک شاو و کوبی ماینو نیز اخیراً پس از دوران استراحتی طولانی مدت به تمرینات با تیم بازگشته‌اند. حضور کاسمیرو در تمرینات باعث تقویت تیم تن‌هاخ خواهد شد، اما لیساندرو مارتینز، میسون ماونت و تایرل مالاسیا از جمله کسانی هستند که همچنان دوره درمان خود را سپری می‌کنند و تاریخ بازگشت دقیقی برای آنها هنوز مشخص نشده است.