به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم لیگ برتر و مسابقات تیم ملی امید به تعویق افتاده بود چهارشنبه و پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد، پیش از این 190 گل در مسابقات لیگ برتر به ثمر رسیده است و میانگین گل در هر مسابقه 2.11 بوده.

چهارشنبه صنعت نفت آبادان میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود، این بازی اولین بازی از هفته معوقه لیگ برتر است، این دو تیم تاکنون 12 گل به ثمر رسانده است، اما وضعیت خط دفاعی صنعت نفت آشفته‌تر از رقیب خود است و رد و بدل شدن گل در این مسابقه دور از انتظار نخواهد بود.

در دیگر بازی هفته پنجم شمس آذر قزوین میزبان نساجی خواهد بود، فرم ایده‌آل قزوینی‌ها این احتمال را به وجود می‌آورد که آنها در بازی خانگی به دنبال شکست نساجی باشند و برای ادامه روند موفقی که در هفته‌های اخیر داشتند به آب و آتش خواهند زد، در سوی دیگر میدان شاگردان مهدی رحمتی در تلاش هستند با بردی که هفته گذشته کسب کردند با تکرار این مهم از شرایط بحرانی خارج شوند.

تقابل سپاهان و فولاد هم یکی از بازی‌های جذاب خواهد بود، طلایی پوشان در ورزشگاه خانگی بی‌رحم هستند و با خط حمله قدرتمندی که در اختیار دارند بیشترین احتمال را دارد تا با گل‌های زیادی از سد رقیب خود عبور کنند، البته فولاد در هفته گذشته مقابل استقلال صدرنشین لیگ به تساوی بدون گل رسید و انگیزه‌های زیادی دارد تا یکی دیگر از مدعیان لیگ برتر را متوقف کند.

اما در مهم‌ترین بازی هفته پرسپولیس و استقلال به مصاف هم خواهند رفت، با توجه به حساسیت این مسابقه پیش‌بینی می‌شود گل‌های زیادی در این مسابقه رد و بدل نشود و دو تیم با احتیاط و چشم به اتفاقات به دنبال کسب امتیاز از این مسابقه باشند.

1882359

میانگین گل‌های بازی‌های باقی‌مانده هفته پنجم لیگ برتر باید 2.5 گل در هر مسابقه باشد تا با 10 گلی که به ثمر می‌رسد تعداد گل‌های لیگ برتر به دویست گل برسد.

در 4 بازی هفته پنجم که در 29 و 30 شهریور برگزار شد 8 گل به ثمر رسید و باید منتظر ماند که در چهار دیدار باقی‌مانده تعداد گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رسید یا برای رسیدن به دویست گل لیگ برتری باید تا هفته آینده صبر کرد.