به گزارش "ورزش‌سه"، با بازگشت مصدومان تیم نظیر کاوه رضایی و رضا شکاری کار مورایس و دستیارانش برای انتخاب ترکیب اصلی سپاهان بسیار دشوارتر شده و این شرایط با بازگشت امید نورافکن و احتمالا اضافه شدن یکی دو بازیکن برای تقویت خط دفاعی تیم در نیمه دوم فصل پیچیده‌تر هم خواهد شد.

با این حال و با وجود ستاره‌های سرشناسی که در اردوی سپاهان وجود دارند و نیمکت نشینی برای آنها در این تیم پرستاره طبیعی به نظر می‌آید، 7 بازیکن تیم هستند که اگر مصدوم یا محروم نباشند، قطعا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

اولین نام پیام نیازمند است که سنگربانی مطمئن و غیرقابل جایگزین در ترکیب تیم به شمار می‌رود. 

سه نفر بعدی این لیست هم در خط دفاعی هستند. محمد دانشگر چهره مورد علاقه مورایس در قلب خط دفاعی به شمار می‌رود و رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور هم در دو پست مدافع چپ و راست همواره در میان 11 بازیکن مورد نظر مورایس قرار دارند.

1965289
ترکیب سپاهان مقابل الاتحاد در دیدار برگشت.

در خط میانی این وضعیت برای محمد کریمی و محمد قربانی برقرار است. کریمی که رهبر و بازیساز اصلی طلایی‌پوشان است و مورایس درباره قربانی ترجیح می‌دهد او را به پست غیرتخصصی مدافع میانی ببرد ولی از ترکیب اصلی بیرون نکند. 

درنهایت باید در این لیست 7 نفره نام فرشاد احمدزاده را هم اضافه کنیم که در بازی‌های اخیر سپاهان در 3 پست وینگر راست، هافبک هجومی و مهاجم بازی کرده است و مورایس در هر شرایطی و برای هر مسابقه‌ای روی شماره 10 تکنیکی تیمش حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

1965291
ترکیب سپاهان در جریان برتری یک بر صفر مقابل پرسپولیس

البته که مورایس در این فصل نفرات سرشناسی نظیر شهریار، اسدی، آل‌کثیر، رضایی، شکاری و ... را نیز در دسترس دارد، ولی در بازی‌های اخیر دیده شده که بعضا به دلایل فنی حتی روی نام بهترین گلزن لیگ یعنی اسدی را هم قلم گرفته است. البته که اسدی در بازی اخیر آنطور که مورایس گفت به دلیل اینکه استراحت کرده باشد، از روی نیمکت کار را آغاز کند و این لیست را می‌توان با حضور ستاره این فصل مسابقات به 8 افزایش داد.
با این وصف در هر مسابقه اگر این 8 بازیکن در دسترس باشند، قطعا در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند و کسی که می‌خواهد ترکیب اصلی طلایی‌پوشان را در هر مسابقه‌ای حدس بزند، فقط باید نام 3 بازیکن را به این جمع 1+7 نفره اضافه کند.

1965293
ترکیب سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق در بازی برگشت.