به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی که کاملا معمولی به نظر می‌رسد این است که مهاجمانی که در کورس آقای گلی قرار دارند نسبت به رقبای خود حساسیت خاصی دارند و آنقدر این عنوان برای آنها مهم است که از هیچ لحظه‌ای برای بالا بردن تعداد گل‌های خود نسبت به رقیب نمی‌گذرند و حتی برخی اوقات این خودخواهی دردسر بزرگی برای تیم نیز شکل می‌دهد.

یک خودخواهی کامل که در تمام مهاجمان کورس آقای گلی وجود دارد. اما این شرایط برای رضا اسدی به نظر می‌رسد صدق نمی‌کند. او در شرایطی که دو فصل در کورس آقای گلی است اما در هر شرایطی فرصت را به همبازی و رقیب خود برای گلزنی می‌دهد. او فصل قبل در تراکتور با محمد عباس‌زاده در کورس آقای گلی بود و بسیاری از گل‌های این مهاجم  با پاس اسدی طراحی شد و حتی در برخی بازی‌ها برخلاف نظر پاکو خمس، پنالتی‌های تیمش را به مهاجم هم‌تیمی‌اش داد و از این شانس بزرگ به سادگی عبور کرد.

این فصل نیز رقیب اصلی برای آقای گلی لیگ تا اینجای فصل برای رضا اسدی هم‌بازی خودش شهریار مغانلو است. در حالی که رقابت بین اسدی و مغانلو برای آقای گلی دنبال می‌شود اما اسدی با سخاوت تمام همبازی خود را در موقعیت گل قرار می‌دهد. برترین گلزن فصل تا به اینجا در بازی با استقلال خوزستان با پاس گل خود شهریار مغانلو را به گل رساند. او در بازی برابر مس رفسنجان نیز با موقعیت‌سازی و پاس طلایی در این جدال باعث شد تا شهریار مغانلو زننده دو گل تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

1965392

موضوعی که باعث شد تا شهریار مغانلو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از این اقدام رضا اسدی به عنوان رقیبش در آقای گلی و البته هم‌تیمی‌اش تشکر ویژه‌ای داشته باشد. شهریار مغانلو که خود آقای گل لیگ شده است، ارزش پاس‌های اسدی و البته از خودگذشتگی هم‌تیمی‌اش که خود اکنون با ۷ گل در صدر آقای کلی لیگ است بیشتر از هر کسی می‌داند و شاید همین جو فوق العاده در این تیم باعث شده آنها علی‌رغم کسر چهار امتیاز، بحران را احساس نکنند و بار دیگر در کورس قهرمانی قرار داشته باشند.