به گزارش "ورزش سه" با برد خانگی زردهای سپاهان مقابل فولاد  اگر چهار امتیاز این تیم کسر نمی‌شد الان آنها با یک بازی کمتر و سه امتیاز بیشتر در صدر جدول بودند.
مورایس که سعی می‌کند در مصاحبه‌های خود مبادی آداب باشد و وارد حاشیه نشود در واکنش به کسر چهار امتیاز از تیمش گفت: «خب سخت بود راه رفتن و قدم گذاشتن در این مسیر و اتفاقی که برای ما رخ داد سه ماه پیش. اگر بخواهم روراست باشم به نظرم عادلانه نبود. کار من به صورت روزمره است. من به اصول و ارزش‌ها اهمیت می‌دهم. من بهترین را برای فوتبال ایران می‌خواهم. برای من بردن و باختن فرقی ندارد. اگر قرار باشد ببازم باید ببازم و واضح است یک روز یکی می‌برد و یک روز همان‌طور که دیشب و قبلا گفتم روزت نیست و می‌بازی. ولی همه اینها باید در دنیای عادلانه رقم بخورد.»

مورایس ادامه داد: «من دوست ندارم هیچ دستی وجود داشته باشد که بگوید تو باید ببری، تو باید ببازی. این چیزها به نظر من اصلا خوب نیست. حس من این بود که می‌تواند متفاوت باشد. نمی‌خواهم دوباره سراغش بروم. اما در آخر خوب فوتبال را می‌خواهم. عدالت و حقیقت را می‌خواهم. این چیزی است که ما را خوشحال می‌کند؛ا حترام گذاشتن به حقیقت، احترام گذاشتن به قانون. اینکه بخواهیم یکی که قدرت دارد را جریمه نکنیم اما آن یکی که قدرت ندارد چشممان را رویش ببندیم، جریمه کنیم، اصلا عدالت نیست و دوست داریم همه چیز با عدالت پیش برود.»