به گزارش “ورزش سه” رضا فتاحی با اشاره به شرایط دیدار تیم سپاهان مقابل فولاد خوزستان و قرار گرفتن این تیم اصفهانی در یک قدمی صدر جدول اینطور حرف‌هایش را با خبرنگار "ورزش‌سه"، آغاز کرد: خوشبختانه تیم ما در این مسابقه توانست با عملکرد خوب بازیکنان و کیفیت قابل توجه اعضای تیم و کادر فنی، یک پیروزی ارزشمند را ازآن خود کند و با این سه امتیاز، شرایط خود را در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بهبود بخشد.

وی با بیان اینکه سپاهان انگیزه بسیاری برای کسب امتیاز مسابقات مختلف دارد، ادامه داد: برای ما فرقی نمی‌کند که در هر مسابقه مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم چراکه انگیزه و هدف ما در این مسابقات، بدون شک کسب پیروزی است و تلاشمان را به کار می‌گیریم که بازی به بازی، شرایط خود را بهبود بخشیده و بتوانیم پیروزی را ازآن خود کنیم تا به جایگاه اصلی خود باز گردیم.

مدیر تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سئوالی در خصوص قرار گرفتن سپاهان در یک قدمی صدر جدول بیان کرد: سپاهان چند هفته پیش در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت اما متأسفانه با امتیاز کسر شده، از جایگاه اصلی خود دور شد و امیدوار هستم که شرایط برای بازگشت دوباره سپاهان به صدر جدول فراهم شود و با بازگشت امتیازات این تیم، بتوانیم بار دیگر صدرنشین مسابقات باشیم.

وی با انتقاد شدید از اتفاقات داوری در مسابقات اخیر سپاهان ادامه داد: متأسفانه با توجه به پیروزی‌های سپاهان در مسابقات اخیر، آنطور که باید به موضوع قضاوت‌های دیدارهای سپاهان توجه نمی‌شود. دلیلی نمی‌شود حالا که تیم ما در مسابقات خود پیروز می‌شود، نسبت به اشتباهات ناخواسته داوری در دیدارهای سپاهان بی‌توجه بود. 

فتاحی ادامه داد: در بازی هفته گذشته سپاهان مقابل مس رفسنجان، داور این دیدار به اشتباه موقعیت مسلم گلزنی شهریار مغانلو و تک به تک او با دروازه‌بان مس را آفساید تشخیص داد و باعث شد یک موقعیت مسلم گلزنی از دست تیم ما برود. روز پنجشنبه نیز شاهد آن بودیم که در مسابقات مقابل فولاد خوزستان، دو پنالتی برای سپاهان گرفته نشد. 

وی افزود: متأسفانه بنا به اظهار نظر کارشناسان داوری، در این مسابقه دو پنالتی روی عیسی آل کثیر و رامین رضاییان برای ما گرفته نشد و در کنار آن داور بازی یک کارت زرد نیز به عیسی آل کثیر، مهاجم سپاهان نشان داد که به گفته کارشناسان داوری، این کارت زرد نیز بی‌مورد بود.

مدیر تیم سپاهان با بیان اینکه ای کاش آقای عادل، داور این مسابقه، در دیدار سپاهان و فولاد خوزستان همچون فامیل زیبایشان عادل بودند، اینطور حرف‌هایش را ادامه داد: همه دیدند که قضاوت داور این مسابقه به چه نحوی بود و این موضوع انتقاد هواداران سپاهان و کارشناسان داوری را نیز در پی داشت. سئوال من این است که اگر شرایط بازی اینگونه ادامه نمی‌یافت و سپاهان با شایستگی، به پیروزی نمی‌رسید، آیا این اشتباهات، تأثیری در نتیجه مسابقه نداشت؟ بدون شک اگر نتیجه با پیروزی سپاهان به پایان نمی‌رسید، همه می‌دیدند که زحمات یک تیم به دلیل اشتباه داوری، به باد می‌رفت و این موضوع حق تیم ما را از بین می‌برد.

فتاحی افزود: متأسفانه در برخی مسابقات امسال، برخی گل‌های آفساید برخی تیم‌ها به صورت ناخواسته صحیح اعلام می‌شود و بعضاً شاهد هستیم که پنالتی‌های بی‌موردی برای آنها گرفته می‌شود. ما نیازی به این موضوعات نداریم بلکه فقط عدالت می‌خواهیم. امیدوارم کمیته محترم داوران نیز به این مسئله رسیدگی کند و در خصوص داوری‌های دیدارهای سپاهان نظارت ویژه به خرج دهد.