به گزارش "ورزش سه"، در هفته پانزدهم مسابقات بوندس‌لیگا بایرن مونیخ روز یکشنبه میزبان اشتوتگارت خواهد بود.

اشتوتگارت با کسب 31 امتیاز در رده سوم قرار دارد و بایرن مونیخ هم با یک امتیاز بیشتر در رده دوم ایستاده است.

توماس توخل در نشست خبری درباره این بازی گفت:"آن‌ها بسیار با شرایط خوب هماهنگ می‌شوند. از نظر تاکتیکی بسیار انعطاف پذیر هستند. رابطه خوبی بین تیم و مربی حریف وجود دارد. این کل ساختار تیم را به سطح بسیار بالایی ارتقا می‌دهد. یکشنبه بازی سختی در انتظار ما است.

بولت پرسپولیسوضعیت کینگزلی کومان و نصیر مزراوی؟

این دو مصدومیت در سمت راست ما را آزار داد. هر دو در فرم بسیار خوبی بودند. کومان تا الان فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشته و مزروعی هم همینطور بود. مصدومیت دردناکی بود چون هر دو بازیکن مهمی بودند.

بولت پرسپولیسآمادگی بازیکنان برای بازی یکشنبه؟

ماتیس دی‌لیخت امروز در تمرین بود. هری کین کمی بیمار است. امیدواریم او فردا دوباره تمرین کند. وضعیت جمال موسیالا خوب است. سرژ گنابری، نصیر مزراوی و کینگزلی کومان را در اختیار نداریم.

1966253

بولت پرسپولیستصور می‌کنی روزی سباستین هوینس، سرمربی اشتوتگارت، جانشین شما شود؟

این را جدی نمی‌پرسید که من در مورد جانشین احتمالی خودم گمانه زنی کنم؟ من الان اینجا هستم و چه کسی می‌داند چه مدت باشم. مهم نیست من چه تصوری دارم. نحوه بازی اشتوتگارت چشمگیر است، این تاثیر سباستین و کادرش است.

بولت پرسپولیسجانشینان بازیکنان مصدوم؟

مشخص است که کنراد لایمر معمولاً در پست دفاع راست بازی می‌کند. ما رقابت زیادی برای انتخاب بازیکنان داریم. ما این را در الدترافورد نشان دادیم.  باید یکشنبه دوباره همینطور باشیم. اگر با همان روحیه‌ای که اشتوتگارت در هر بازی نشان می‌دهد با آن‌ها بازی نکنیم، برنده نمی‌شویم.

بولت پرسپولیسبازگشت دی‌لیخت؟

او در کل تمرین امروز شرکت داشت. اگر بتواند فردا دوباره بدون مشکل تمرین کند، (یکشنبه) روی نیمکت خواهد بود.

بولت پرسپولیستوماس مولر گزینه جانشینی کومان در سمت راست؟

او دفعه قبل خیلی خوب بازی و خیلی سخت کار کرد. توماس همه چیزهایی را که ما می‌خواهیم می‌داند. او قبلا در سمت راست بازی کرده است. او می‌تواند در هر 4 پست خط حمله بازی کند.