به گزارش "ورزش‌سه"، البته هواداران سپاهان در فصل جاری فوتبال ایران روزهای بسیار سختی را هم از سر گذرانده‌اند. آنها در این فصل در دو مقطع با دو حکم سنگین و غیرمنتظره از سوی دو کمیته انضباطی در فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شده‌اند، اما حتی این دو حکم سنگین که در ایران با کسر 4 امتیاز و در آسیا با اعلام یک نتیجه 3 بر صفر همراه بود، نتوانسته سد راه مورایس و شاگردانش شود.

سپاهان حالا تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و امیدواری زیادی برای صعود طلایی‌پوشان فوتبال ایران از این مرحله نیز وجود دارد.

1967422

در لیگ برتر نیز سپاهان پس از کسر امتیاز و پشت سر گذاشتن روزهای کابوس‌وار که ناشی از تبعات دو حکم سنگین کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و آنها 4 امتیاز را مقابل نساجی و ملوان از دست دادند، حالا شرایط متفاوت شده و آنها یکی یکی در حال از سر راه برداشتن رقبا و رسیدن به صدر جدول هستند.

1967418

در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر که دیداری معوقه در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بود، سپاهان با توجه به تساوی پرحاشیه سرخابی‌ها در پایتخت 2 امتیاز دیگر به صدر جدول نزدیک شد. حالا آنها 24 امتیازی هستند و فقط یک امتیاز با استقلال در صدر فاصله دارند.

این نتایج که با رهبری مورایس در اصفهان در حال رقم خوردن هستند، سبب شده تا هواداران سپاهان که علاوه بر دو حکم سنگین با کنار رفتن اجباری ساکت هم مواجه شدند و دغدغه بازگشت به روزهای سیاه گذشته هم را داشتند، این روزها حال خوبی داشته باشند و حضور پررنگی نیز در مسابقات تیم محبوب‌شان در نقش جهان دارند.

عکس‌‌ها: وحید مومن‌زاده