به گزاش "ورزش سه"، بارسلونا این روزها شرایط خوبی ندارد و حتی می توان گفت از برخی جهات بحران زده است. شکست برابر آنتورپ که پس از باخت 2-4 خانگی برابر خیرونا بود، باعث شده که بارسا دیگر حق اشتباه نداشته باشد. 

دو شکست متوالی که البته این دومی تاثیری روی صعود بارسا به دور بعد لیگ قهرمانان نداشت، ژاوی و تیمش را وارد شرایط نامطلوبی کرده است و بارسا امشب باید در مستایا برابر والنسیا اعاده حیثیت کند.

1967439

حریف بارسا ولی تیمی است که در خانه به ندرت باج می دهد. در واقع والنسیا همراه با رئال و خیرونا تیمی بوده که کمترین گل را در خانه دریافت کرده است (سه گل). این تیم فقط در مستایا برابر اوساسونا و سوسیداد گل دریافت کرده و همواره در خانه تیمی مستحم نشان داده است. آخرین بار سه ماه پیش در 27 سپتامبر بود که سوسیداد توانست در مستایا دروازه والنسیا را باز کند. مامارداشویلی، گلر والنسیا، پس از آن بازی دیگر در مستایا گل نخورده و با این آمار خوب به بارسلونا رسیده است.

1967438

نکته دیگر اینکه هر بار والنسیا در خانه گل دریافت کرده، در نهایت بازنده شده است. به این ترتیب بارسا می تواند امیدوار باشد که در صورت گلزنی شانس بالایی برای برد خواهد داشت.

البته بارسا در این فصل برای رسیدن به گل مجبور بوده موقعیت های زیادی خلق کند. مثلا برابر خیرونا بارسا 31 شانس گل داشت ولی دو بار گلزنی کرد. باید دید امشب بارسا برابر والنسیا که تیمی مستحکم در خانه بوده، چه خواهد کرد.