به گزارش "ورزش سه"، دی بروینه بعد از 22 دقیقه بازی در اولین بازی فصل لیگ برتر مقابل برنلی در ماه آگوست دچار مصدومیتی جدی و ناامیدکننده و از زمین خارج شد، و از آن زمان تاکنون در ترکیب سیتی غایب بوده است. او به دلیل یک کشیدگی جدی همسترینگ، که به مشکلی مزمن برای او تبدیل شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت و تاکنون در حال گذراندن دوره توانبخشی با باشگاه خود قرار داشته است.

این ملی پوش بلژیکی در فصل گذشته 10 گل و 31 پاس گل در 49 بازی در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند، نقشی کلیدی در رسیدن تیمش به سه گانه تاریخی را ایفا کرد و جای خالی او در تیم پپ گواردیولا در فصل جاری حس شده است. سرمربی سیتی به صراحت بارها در نشست‌های خبری خود اعلام کرد که روی این بازی‌ساز و ستاره خود ریسک نخواهد کرد و تا زمان ریکاوری کامل و مطمئن او را به میدان نخواهد فرستاد.

1967637

گفته می‌شد که دی بروینه احتمالا تا پایان سال میلادی 2023 از میادین دور باشد، اما اسم این بازیکن در فهرست منچسترسیتی برای حضور در جام باشگاه‌های جهان قرار داشت تا مشخص شود که او از برنامه ریکاوری قبلی خود جلوتر است. حالا از باشگاه ستی خبر می‌رسد که این ستاره تاییدهای اولیه را از فیزیوتراپ‌های تیم دریافت کرده است و پس از تکمیل 90 درصد از مراحل پروتکل دویدن بعد از مصدومیت، تمرینات سبک و انفرادی را روی چمن و با توپ شروع کند.