به گزارش “ورزش سه”، سپاهان در ادامه روند موفق خود در این فصل، برابر فولاد خوزستان نیز به برتری دست یافت تا همچنان شانس خود را برای دستیابی به قهرمانی این فصل بالا نگه دارد.

مورایس در این دیدار که با سه گل به سود تیمش به پایان رسید، یک تغییر ویژه نیز در ترکیب خود داشت و در روز غیبت محمد دانشگر  یک آس جدید رو کرد. دانشگر که مهره‌ای تاثیرگذار در قلب دفاعی این تیم محسوب می‌شود، می‌توانست با غیبت خود طلایی‌پوشان را با مشکل در این پست مواجه کند اما سرمربی پرتغالی سپاهان که در بازیخوانی و سود بردن از پتانسیل تیمش طی مدت حضور روی نیمکت آنها موفق نشان داده، اینبار فولادی‌ها را هم با تصمیم خود غافلگیر کرد.

1967531

مورایس در این بازی از محمد قربانی در قلب دفاعی تیمش سود برد. بازیکن جوان سپاهان که علیرغم سابقه بازی در خط دفاعی، طی مدت اخیر بیشتر در خط میانی به کار گرفته می‌شد و در امر گلزنی نیز موفق ظاهر شده بود و یکی از گلزنان برتر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز محسوب می‌شود، در این بازی در قلب دفاعی بکار گرفته شد و بار دیگر روی تصمیم مورایس مهر تایید زد.

قربانی که پیش از این در نساجی قائمشهر نیز به عنوان مدافع میانی بیشتر شناخته می‌شود، در جمع شاگردان مورایس به عنوان هافبک کار را دنبال کرده و البته در برخی دیدارها دقایقی نیز در خط دفاعی مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این حال اینکه در جدال با فولاد خوزستان مورایس چنین تصمیمی برخلاف پیش‌بینی‌ها بگیرد، نشان داده که او کاملا از کیفیت فنی شاگردان خود آگاهی دارد و قربانی نیز به خوبی توانست از پس وظایفش در این دیدار بربیاید. بازیکن جوان سپاهان در این فصل با توجه به عملکردی که داشته حتی زیر نظر کادرفنی تیم ملی نیز قرار گرفته بود و سابقه دعوت به اردوی  تیم امیر قلعه‌نویی را نیز دارد. با این حال در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام ملت‌ها باید دید شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا او قادر خواهد بود رقابت بزرگی را که در سپاهان دنبال می‌کند با اتفاقی رویایی همراه کند یا خیر.