به گزارش "ورزش سه"، سرهو گیراسی، ملی پوش گینه‌ای، ستاره این فصل بوندسلیگاست. مهاجم اشتوتگارت با گلزنی‌هایش چشم‌ها را به خود خیره کرده و برای آقای گلی خیز برداشته است. او شروع درخشانی در این فصل داشت و همچنان نیز برای اشتوتگارت گل می‌زند. او امشب در آلیانز آره‌نا مقابل بایرن مونیخ بهترین فرصت را برای خودنمایی دارد.

1967808

این مهاجم فصل گذشته به‌صورت قرضی از رن به تیم آلمانی پیوست و در نهایت در ازای 9 میلیون یورو قطعی خریداری شد. سال گذشته او با زدن 14 گل عملکرد خوبی داشت، اما امسال به عنوان یک گلزن برتر ظاهر شده و در حال حاضر 16 گل زده است. او تنها دو گل از هری کین عقب است. ستاره انگلیسی بایرن 18 گله و فعلا صدرنشین جدول گلزنان است. او چهار گل نیز در لیگ قهرمانان زده است. 

کین در 30 سالگی یک گلزن مطمئن است. او تابستان بالاخره تصمیم گرفت باشگاه محبوبش تاتنهام را ترک کند و به بایرن بپیوندد تا در جست‌وجوی یک چالش جدید باشد. فعلا نیز همه چیز برای او خوب پیش رفته و امشب بزرگ‌ترین رقیب خود را ملاقات خواهد کرد.

بازی تیم‌های دوم و چهارم جدول به‌خودی خود زیباست ولی بی‌شک جذاب‌ترین دوئل بین کین و گیراسی خواهد بود. کدام یک موفق‌تر خواهد بود؟