به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب موفق شد اشتوتگارت را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. پیش از بازی مشخص شد که یوشوا کیمیش و لئون گورتزکا به دلیل بیماری در این بازی حضور ندارند و کار باواریایی‌ها سخت‌تر شد، اما درنهایت موفق شدند به یک پیروزی ارزشمند برسند. توماس توخل پس از بازی از نمایش تیمش راضی بود و آن را در سخنانش با رسانه‌ها نشان داد.

عملکرد تیم و پیروزی امشب؟
من از عملکرد امروز بسیار خوشحالم. ما در ابتدا کمی منفعل بودیم، اما بعد از آن دقیقه به دقیقه پیشرفت کردیم. با هر دوئلی که برنده می‌شدیم، اعتماد‌به‌نفس بیشتری پیدا می‌کردیم. کاملاً مستحق این برد بودیم. علیرغم غیبت‌ها، ما می‌خواستیم مثبت بمانیم و روی روحیه تیمی تمرکز کنیم. همه امروز بیشتر از حالت معمول دویدند، این عالی بود.

1968070

غیبت‌‌های بازیکنان در بازی امشب؟
قبل از بازی ابهامات زیادی وجود داشت. هری در روزهای گذشته بیمار بود اما به موقع بهبود یافت. اوپا دیروز در تمرین پایانی نبود اما امروز تست داد و توانست بازی کند. دو هافبک میانی ما (کیمیش و گورتزکا) دیروز تمرین کردند اما امروز احساس بیماری کردند و نتوانستند بازی کنند. در چنین شرایطی آماده شدن سخت بود. ولی خب توانستیم موضوع را حل کنیم.

آرزویی برای قرعه‌کشی فردا دارید؟
نه، نه، ما هیچ آرزویی نداریم. شعار ما این است: هر چه به دست آمد ناراحت نشوید. ما سخت تلاش کردیم تا صدرنشین گروه شویم، بنابراین این برگ برنده را خواهیم داشت. فعلا تنها راه فکر کردن به آن این است که به آن فکر نکنید و مرحله به مرحله جلو بروید. اصلا منطقی نیست که حرف‌های بزرگ بزنید و در مورد چیزهایی که در ماه می اتفاق می‌افتد صحبت کنید، آن هم در حالی که هنوز در دسامبر هستیم. مهم نیست فردا در قرعه‌کشی چه خواهد شد، تمرکز ما روی بازی چهارشنبه برابر ولفسبورگ است.