به گزارش "ورزش سه"، آرئوخو از محصولات آکادمی لاماسیای بارسلوناست و از جولای 2019 تا به امروز برای بارسا در 128 بازی به میدان رفته است. او این فصل هم یکی از معدود ستارگان باثبات تیم ژاوی هرناندز بوده است و به خاطر عملکردش تا به اینجای کار نمره خوب 7 را از سایت گل دریافت کرده است.

این ستاره 24 ساله اروگوئه‌ای مدتی طولانی است که موردتوجه توماس توخل قرار دارد. بایرن در ابتدای فصل با بحران مصدومیت مدافعانش روبه‌رو بود و هنوز هم در این خط مطمئن ظاهر نمی‌شود. بنابراین مدافع میانی بارسا بیش از پیش زیر ذره‌بین توخل قرار گرفت و بایرن به دنبال راهی بود تا او را در پنچره نقل و انتقالاتی ژانویه به مونیخ ببرد.

1968340

اما باشگاه بارسلونا علی‌رغم مشکلات مالی به بایرن اعلام کرده است که این ستاره در ژانویه فروشی نیست و بنابراین تنها امید بایرن به پنجره بعدی نقل و انتقالاتی در تابستان خواهد بود. البته از باشگاه بارسلونا خبر می‌رسد که آرئوخو با باشگاه وارد مذاکرات تمدید قرارداد شده است و آنها همه تلاش خود را خواهند کرد تا یکی از بهترین محصولات آکادمی خود را در چند سال اخیر حفظ کنند و خود بازیکن هم تمایل دارد که در بارسلونا به حرفه خود ادامه دهد و به بازوبند کاپیتانی تیم برسد.