به گزارش "ورزش سه" قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز انجام شد و تیم‌های حاضر در مرحله حذفی رقبای خود را در این ایستگاه شناختند و اکنون باید خود را برای تقابل‌های رفت و برگشت آماده کنند و در یکی از دیدارهای این مرحله قرار است لاتزیو و بایرن مونیخ به مصاف یکدیگر بروند. لاتزیو که این فصل هرگز عمکرد خوبی نداشته و بعد از سال‌ها دوباره پایین‌تر از رده ششم جدول ایستاده باید به مصاف بایرن مونیخی برود که با توماس توخل روند خوبی را تجربه می‌کند.

بایرن مونیخ-لاتزیو
در فصل 2020/21 و پس از قهرمانی بایرن مونیخ با فلیک در جام باشگاه‌های جهان به مصاف لاتزیوی سیمونه اینزاگی رفت. لاتزیو در بازی رفت که در المپیکو برگزار می‌شد، روی اشتباهات مسلم موساکیو، بازیکن قرضی میلان، 4 گل دریافت کرد و این اشتباهات تا جایی ادامه داشت که پس از آن موساکیو تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت!

1964445

از آن تیم لاتزیو، پاتریک، ایموبیله، آلبرتو، ماروشیچ و لاتزاری هنوز در این تیم حضور دارند و قطعا رویارویی دوباره با مونیخی‌ها بدترین خبر ممکن برای ساری بود.

از لندن تا رم و مونیخ
این جدال به نوعی تقابل دو سرمربی چلسی نیز خواهد بود که هر دو پس از جدایی از این تیم، با شرایطی متفاوت این تیم را رها کردند!

لبخند آقای گل جهان
کلوزه که در سال 2011 از بایرن مونیخ به لاتزیو آمد، هنوز از او به عنوان بزرگترین مهاجم این تیم یاد می‌شود و محبوبیت آقای گل جام جهانی چه در بایرن مونیخ و چه در لاتزیو به قدری خواهد بود که قطعا از او برای تماشای این بازی دعوت شود.

دلیخت، شاگرد ممتاز کلاس ساری!
ماتیاس دلیخت شاگرد ساری در یوونتوس بود و زمانی که در آژاکس بود زیر نظر او به کار گرفته می‌شد و بسیاری از کارشناسان معتقد هستند عملکرد دفاعی دلیخت پس از حضور در یوونتوس بسیار متفاوت شده و یکی از دلایل افت این بازیکن، تغییراتی است که ساری بر روی سبک بازی او به وجود آورده است.

1926454

جمال موسیالا و خاطره اولین گل
هیچکس به اندازه موسیالا از این قرعه خوشحال نشد. او که در زمان بازی فصل 2021/22، نوجوانی 17 ساله بود به تازگی در تیم فلیک جای خود را پیدا کرده بود و به خوبی در دل هواداران بایرن مونیخ جا پیدا کرده بود تا اینکه در تقابل با لاتزیو اولین گل اروپایی خود را به ثمر رساند.

هری کین و چیرو ایموبیله
دو مهاجمی که گل زدن را بهتر از هر کار دیگری در زندگی خود انجام داده‌اند و اگر چه این دو مهاجم اکنون در شرایط متفاوتی هستند، اما هر کسی می‌داند که چیرو ایموبیله، برنده کفش طلای سال 2020، هنوز  هم می‌تواند در این بازی به تیمش کمک کند. هری کین هم که این فصل بیشتر از هر نام دیگری در جهان موفق به گلزنی شده قطعا از همین اکنون تاریخ بازی با لاتزیو را برای افزایش شمار گل‌های اروپایی‌اش در تقویم، ذخیره کرده است.