به گزارش ورزش سه،  تیم فوتبال سپاهان اصفهان و هوادار از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز سه‌شنبه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت روح‌الله شریفی میهمان هوادار تهران است.

سپاهان در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که در ۵ بازی آخر خود ۴ برد و یک شکست را بدست آورده و هفته گذشته نیز موفق شد فولادخوزستان را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کند و با یک بازی کمتر در رتبه دوم، تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد.

در مقابل هوادار در آخرین دیدار خود با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به پرسپولیس واگذار کرد تا روند نتایج سینوسی محمود فکری در لیگ برتر ادامه داشته باشد. هوادار در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و برای فاصله از منطقه سقوط به ۳ امتیاز این دیدار احتیاج دارد.طلایی‌پوشان در حال حاضر با ۲۷ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند در مقابل بازیکنان هوادار با وجود نتایج ضعیف‌شان، مقابل تیم‌های بزرگ خوب ظاهر شده و از انگیزه بالایی برخوردار هستند. مورایس فصل گذشته موفق شد هر ۲ دیدار خود مقابل هوادار را با برتری ۲ بر یک و ۳ بر یک به پایان برساند.

هوادار و سپاهان در طول تاریخ لیگ برتر تاکنون ۴ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که هیچ‌گاه هوادار نتوانسته سپاهان را مغلوب کند و ۳ برد برای طلایی‌پوشان و یک تساوی در تقابل‌های ۲ تیم ثبت شده است. فکری به دنبال طلسم‌شکنی است تا بتواند برای اولین‌بار هوادار را مقابل سپاهان پیروز میدان کند.

بولت سپاهانگزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های هوادار و سپاهان را در همین صفحه دنبال کنید:


تقویمهفته سیزدهم لیگ برتر؛ سه‌شنبه: 1402/09/28 ؛ ساعت: 14
استادیوم: پاس قوامین
سوتسوت داور: روح‌اله شریفی/ کمک‌ها: رحیم حاجی‌پور، علیرضا ممبینی؛ داور چهارم: عباس راکی/ ناظر داوری: رضا سخندان


سپاهانترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، برایان دابو، هادی محمدی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، جواد حسین نژاد، محمد کریمی، محمد قربانی، شهریار مغانلو، رضا شکاری و رضا اسدی
سرمربی: ژوزه مورایس


هوادارترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، علی ملکوتی خواه، صائب محبی، محسن سفید چقایی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، قائم اسلامی خواه، داریوش شجاعیان، مهدی گودرزی و عبدالکریم اسلامی 
سرمربی: محمود فکری


بولت پرسپولیسحواشی:

*محمد دانشگر که در بازی قبلی روی سکو بود، این هفته در داخل لیست حضور دارد و روی نیمکت قرار گرفته است.
*نیکفر سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان که جایگزین محمدرضا ساکت شد در ورزشگاه حضور دارد.
*امید نورافکن و سیاوش یزدانی هم در آخرین اطلاع از ورزشگاه، در استادیوم حضور ندارد.
*با حضور ۳۰-۴۰ هوادار سپاهان در مقابل درب ورزشگاه، اجازه ورود به آنها داده نشد و در میان هواداران و حراست ورزشگاه مشکلاتی نیز به وجود آمد.