به گزارش "ورزش سه"، کین از زمان ترک تاتنهام و پیوستن به بایرن مونیخ به ستاره بی‌چون و چرای این تیم تبدیل شده و عملکردی خارق‌العاده را در بوندسلیگا به نمایش گذاشته است. 

او به خوبی ثابت کرده که یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال دنیا است و علمکردش در زمین باعث شده که نه تنها تحسین کارشناسان و رسانه‌ها را به همراه داشته باشد، بلکه خیلی زود به یکی از محبوب‌‎ترین بازیکنان در میان هواداران این تیم تبدیل شود. 

این ستاره انگلیسی از ابتدای فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا تا به حال رکوردهای بسیاری را از آن خود کرده تا نامش را در تاریخ این مسابقات و البته تاریخ باشگاه بایرن مونیخ جاودانه کند. 

1968023

اما جدیدترین رکوردی که کین موفق شده از آن خود کند مربوط به سرعت رسیدنش به تعداد گل‌های زده در این فصل است. پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ بوندسلیگا نتوانسته بود به این سرعت به رکورد 20 گل زده دست پیدا کند. 

این بازیکن موفق شده است تنها در 14 بازی به این تعداد گل برسد که رکوردی دست نیافتنی برای او به حساب می‌آید. تنها گرد مولر در فصل 69-1968 و روبرت لواندوفسکی در فصل 21-2020 موفق شده بودند در نیم فصل اول حداقل 20 گل بزنند.