به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در حالی موفق شد با نتیجه 5 برصفر در ورزشگاه دستگردی اکباتان هوادار را از پیش رو بردارد که شهریار مغانلو و رضا اسدی درخشش ویژه‌ای در این مسابقه داشتند. در واقع این دو بازیکن بودند که با دخالت به موقع زمینه‌ساز گل اول بازی توسط رامین رضائیان شدند.

در ادامه نوبت به درخشش شهریار رسید. او خودش پنالتی گرفت و گل دوم را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه رشید مظاهری کرد. در ادامه هم گل سوم بازی روی پاس دقیق دابو و ضربه پای چپ شهریار وارد دروازه هوادار شد.

در نیمه دوم بازی آرام‌تر از سوی سپاهان دنبال شد، اما با تعویض‌هایی که مورایس داشت بار دیگر آهنگ بازی با گلزنی به سود تیم میهمان تغییر کرد. ابتدا شهریار روی حرکت و پاس بی‌نقص دابو گلزنی کرد و سپس رضا اسدی از شلوغی محوطه جریمه نهایت بهره را برد و با شوتی سرکش هشتمین گل فصل خود را ثبت کرد.

1969165

جالب اینکه رضا اسدی و شهریار مغانلو در پایان هفته سیزدهم و در حالی‌که سپاهان یک بازی نسبت به سایر حاضرین در مسابقات (به استثنای پرسپولیس، گل‌گهر و نساجی)  کمتر برگزار کرده، موفق به ثبت 8 گل و 3 پاس گل شده‌اند تا آمار کاملا مشابهی را از خودشان به جا گذاشته باشند.

اما در این بین دقایق حضور رضا اسدی در زمین مسابقه بیشتر بوده و او این تعداد گل و پاس گل را در 10 حضور فیکس و 2 حضور تعویضی (922 دقیقه) به ثمر رسانده و در مقابل این آمار به دلیل مصدومیتی که شهریار در میانه نیم فصل با آن مواجه شد، کمتر است؛ چرا که او در 7 حضور فیکس و دو حضور تعویضی و مجموع 681 دقیقه حضور موفق به ثبت آماری مشابه با اسدی شده است.

سپاهان نشان داده به همراه استقلال مدعیان جدی کسب قهرمانی هستند و مورایس بی‌شک با داشتن نفراتی مانند رضا اسدی و شهریار مغانلو با شرایط بسیار خوبی سه دیدار باقی‌مانده نیم فصل را خاتمه می‌دهد و برای تمام کردن ماموریتش به استقبال نیمه دوم مسابقات می‌رود.