به گزارش "ورزش‌سه"، رضائیان یکبار دیگر برای سپاهان موثر بازی کرد. او با وجود بازی در پست دفاع راست یکی از برترین مهره‌های هجومی لیگ برتر به شمار می‌رود و موفق شده با به ثمر رساندن 4 گل و ارسال 3 پاس گل در پایان هفته سیزدهم ( سپاهان یک بازی عقب افتاده دارد)، در میان برترین گلزنان و پاسورهای لیگ برتر باشد.
او در مصاف با هوادار نیز شروع کننده جشنواره گل سپاهان در ورزشگاه دستگردی بود و گل اول تیمش را با یک شوت دقیق پای راست در حالی که برای زاویه دادن به توپ نقش بر زمین شد، به جهت مخالف زد و شوت او پس از برخورد با تیرک عمودی دروازه به تور دروازه رسید.

1969199

رضائیان که در جریان بازی یکی از نفرات موثر سپاهان در دفاع و حمله بود، روی گل پنجم هم نقشی که ایفا کرد، انکارناپذیر است. او با گام‌های سریع و طولانی توانست از مدافع مستقیم عبور کند و به محوطه جریمه هوادار رسید و در حالی که خودش موقعیت شوتزنی هم داشت، تصمیم گرفت با ارسال پاس گل برای هم تیمی‌هایش فرصت گلزنی ایجاد کند.

1969197

توپی که رامین با سرعت و کیفیت بالای پا به توپ خود به محوطه جریمه آورده بود، سرانجام در یک رفت و برگشت مقابل پای رضا اسدی ایستاد و این بازیکن آماده هم با یک شوت روی پای تماشایی و مهارنشدنی توپ را به زیر طاق دروازه رشید مظاهری زد تا گل پنجم سپاهان هم به زیباترین شکل ممکن ثبت شود.

عکس‌ها یاسر جمالی

1969198