به گزارش "ورزش‌سه"، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی پیگیری شد و با پیروزی 5 گله سپاهان در تهران به پایان رسید که طلایی‌پوشان اصفهانی در ورزشگاه دستگردی اکباتان جشنواره گل به راه انداختند، اما فقط خبرنگاران، عکاسان و برخی از اعضای دو تیم موفق شدند این نمایش قدرتمندانه را از نزدیک ببینند.

مورایس که بارها در مصاحبه‌های خود تاکید کرده که فوتبال برای مردم و لذت بردن آنهاست، برگزاری مسابقه در چنین شرایطی را به باد انتقاد گرفت و ابراز امیدواری کرد در آینده چنین شرایطی را شاهد نباشد.

یکی دو روز پس از این مسابقه خبر بدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مورایس منتقل شد و هواداران سپاهان با فعال شدن حکم تعلیقی سپاهان از همراهی تیم‌شان در مصاف با آلومینیوم محروم شدند و سرمربی پرتغالی سپاهان چه بخواهد و چه نخواهد باید با آن کنار بیاید و البته این اتفاقی است که بی‌شک این مربی در کنفرانس خبری پیش و پس از مسابقه برابر شاگردان مجتبی حسینی درباره آن حرف خواهد زد.

*گفتنی است تیم‌های هوادار و پیکان ورزشگاه دستگردی را به عنوان میزبان بازی‌های خانگی خود معرفی کرده‌اند و این ورزشگاه طبق نظر شورای تامین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای حضور تماشاگران را ندارد و این در حالی است که در سال‌های گذشته مسابقات فوتبال در همین ورزشگاه با حضور هواداران برگزار شده است.