به گزارش "ورزش‌سه"، فصل گذشته سپاهان در شرایطی عنوان قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد که 65 امتیاز کسب کرد و تنها با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را به سرخپوشان که موفق شدند در پایان مسابقات 66 امتیازی شوند، قافیه را باخت.

نتایج سپاهان در نیمه اول فصل گذشته و به ویژه تا پایان هفته ششم اصلا جالب نبود، اما از هفته هفته آنها روند صعودی را آغاز کردند و این روند همچنان نیز ادامه‌ دارد.

1969903
تصویری از بازی رفت دو تیم که در پایان با تساوی بدون گل در ورزشگاه نقش جهان تمام شد. این دیدار در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ بیست و دوم بود.

آنها در نیمه دوم مسابقات فصل گذشته فو‌ق‌العاده کار کردند و حتی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از این تیم 4 امتیاز پیش افتادند، اما تساوی مقابل آلومینیوم در اراک، شکست در تبریز مقابل تراکتور و درنهایت تساوی ناباورانه مقابل ملوان مقابل چشم هزاران تماشاگر خودی سبب شد پرسپولیس در پایان جشن قهرمانی بگیرد و جز حسرت برای سپاهان چیزی نماند.

بسیاری پس از ناکامی سپاهان در فصل گذشته از ملوان به عنوان تیمی که سبب این اتفاق شد، نام می‌برند اما نمی‌توان از آلومینیوم غافل شد؛ تیمی که در بازی رفت با نتیجه بدون گل از اصفهان به اراک بازگشت و در اراک هم موفق به توقف سپاهان با نتیجه یک بر یک شد.

1969904
قابی از تلاش دو تیم برای شکست تیم حریف در دیدار برگشت در ورزشگاه امام خمینی اراک. سپاهان در این مسابقه فرشاد و شهریار را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و درنهایت با یک تساوی تلخ به اصفهان بازگشت.

حالا بار دیگر سپاهان در مقطعی حساس باید به مصاف آلومینیوم برود. البته شرایط در اراک متفاوت از فصل گذشته است و آنها با مجتبی حسینی ماجراجویی جدیدشان را آغاز کرده‌اند. اما نباید از این موضوع غافل شد که حال این تیم در مجموع بهتر از فصل گذشته شده و مجتبی حسینی هم مربی‌ای به شمار می‌رود که توانسته مورایس را در کرج شکست دهد و از معدود مربیانی باشد که موفق به انجام این مهم شده است.

1969902
سپاهان کلا خاطره خوشی از آلومینیوم و شهر اراک طی سال‌های اخیر ندارد. آنها دو فصل پیش هم نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی مقابل این تیم دست پیدا کنند و در دومین سال مربیگری محرم نویدکیا هم آلومینیوم بود که اراکی ها موفق به پیروزی غیرمنتظره سپاهان در ضربات پنالتی و در همان مراحل اولیه جام شدند.