به گزارش "ورزش‌سه"، هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری 6 مسابقه که به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد و هر سه تیم مدعی استقلال، سپاهان و پرسپولیس مقابل حریفان خود قرار خواهند گرفت. 
تراکتور هم روز دوشنبه با ملوان بازی خواهد کرد که در کمال تعجب و به شکل غیرمنتظره‌ای با کسب 22 امتیاز از 13 مسابقه در رتبه چهارم جدول رده بندی بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته است.

1969958

با این حال حداقل روی کاغذ سخت‌ترین مسابقه را استقلال در سیرجان مقابل شاگردان اوزونیدیس برگزار خواهد کرد که شرایط خوبی در این فصل از رقابت‌ها داشته‌اند و در حال حاضر نیز با 18 امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند. اگر شاگردان نکونام در این مسابقه غفلت کنند، سپاهان با توجه به آمادگی‌ای که این روزها نشان داده، با شکست آلومینیوم می‌تواند به صدر جدول بازگردد و این در شرایطی است که آنها پس از کسر امتیاز و به دلیل بازی‌های عقب افتاده حتی تا رتبه نهم جدول رده‌بندی هم نزول کردند.

1969959
در حال حاضر استقلال با 28 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سپاهان با 27 امتیاز و البته یک بازی کمتر در کمین این تیم است. این هفته با توجه به مصاف استقلال در سیرجان، بهترین فرصت برای مورایس و شاگردانش است تا از استقلال سبقت بگیرند.

مورایس این روزها تمرینات تیمش را با جدیت خاصی دنبال می‌کند و به هیچ وجه دوست ندارد اتفاقاتی که در فصل گذشته مقابل آلومینیوم برایش رخ داد، تکرار شود. او متمرکز و پرتلاش است و از بازیکنانش هم همین انتظار را دارد تا بتوانند در هفته ماقبل پایانی با لغزش احتمالی استقلال به صدر جدول برسند. البته این را هم باید در نظر گرفت که سپاهان یک بازی عقب افتاده نیز مقابل گل‌گهر در پیش دارد و باید مانند استقلال پیش از آغاز جام ملت‌ها با گل‌گهر در سیرجان مصاف بدهد.