به گزارش "ورزش‌ سه"، فصل که شروع شد نیلسون جونیور و محمد دانشگر دو مدافع ثابت قلب خط دفاعی سپاهان بودند، اما رفته رفته شرایط با توجه به روزهای سختی که سپاهان در فاز دفاعی تجربه می‌کرد، متفاوت شد.

اضافه شدن سیاوش یزدانی به ترکیب اصلی، بردن محمد قربانی به قلب خط دفاعی و در همین بین خداحافظی با نیلسون جونیور که به شدت از سوی سایر بازیکنان در اردوی سپاهان تحت فشار بود، اقداماتی از سوی مورایس بود تا شرایط را در این بخش بهبود ببخشد.

هیچ کدام از این اقدامات موثر واقع نشد، اما حالا چند مسابقه‌ای می‌شود که مورایس هادی محمدی را به عنوان بازیکن ثابت در نظر گرفته و سپاهان طی این مدت توانسته حتی در بازی‌های سختی نظیر نیروی هوایی عراق، فولاد و مس رفسنجان سربلند از بازی خارج شود. اگرچه آنها همچنان گاهی در خط دفاعی غفلت‌هایی دارند که سبب می‌شود کلین‌شیت‌های نیازمند با وجود تسلطی که سپاهان بر حریف دارد، بیشتر از 4 نشده باشد.

1970040

محمدی یکی از خریدهای جدید مورایس به شمار می‌رفت و خودش هم به خوبی از این موضوع آگاه بود که کار بسیار سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارد، اما این روزها حالا به ستون اصلی خط دفاعی در کنار محمد قربانی تبدیل شده و چه کسی می‌تواند از این اتفاق در تیم پرستاره‌ای مثل سپاهان خوشحال نباشد.