به گزارش "ورزش سه"، فلومیننزه شب گذشته در دیدار فینال جام جهانی باشگاه‌ها به مصاف منچسترسیتی رفت و با چهار گل برابر این تیم شکست خورد تا به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند. 

پس از به صدا در آمدن سوت پایان این بازی بود که ملو به شدت با چند بازیکن سیتی از جمله جک گریلیش و کایل واکر درگیر شده و صحنه‌های عجیبی در زمین رقم خورد که واکنش بسیاری از هواداران و فوتبال‌دوستان را به همراه داشت. 

تصاویر نشان می‌دهد که این بازیکن برزیلی با سرعت به سوی واکر که همراه با چند بازیکن دیگر سیتی در حال راه رفتن در زمین بود می‌دود و پس از آن درگیری شدیدی بین بازیکنان دو طرف به وجود می‌آید که در نهایت با وساطت دیگران به پایان می‌رسد. 

1970029

ملو در گفتگو با خبرنگاران درباره این صحنه اظهار داشت:« من دیدم که چند احمق در شبکه‌های اجتماعی گفتند که من دعوا را شروع کردم. همان احمق‌هایی که گفته بودند من دعوا را پس از گلی که گرمیو به ثمر رساند شروع کرده بودم. 

در بازی برابر گرمیو با ارامش از بازیکنان خواستم که با هواداران‌شان شادی کنند و آنها با من دعوا کردند. من دنبال دعوا نبودم. امروز هم گریلیش به باشگاه فلومیننزه بی‌احترامی کرد و من هرگز اجازه نخواهم داد که چنین اتفاقی رخ دهد. 

او در پایان بازی در حال فریاد زدن و خوشحالی کردن بود و مدام داد می‌زد «اوله». این رفتارها برای هواداران است و آنها هستند که می‌توانند چنین فریادهایی بزنند. یک ورزشکار در زمین نباید چنین کاری کند چون بی‌احترامی به باشگاه حریف است.»