به گزارش "ورزش‌ سه"، مورایس نشان داده با هیچ بازیکنی شوخی ندارد و در این فصل این موضوع را به خوبی چند بازیکن سپاهان احساس کرده‌اند. از عیسی آل‌کثیر تا برایان دابو و حالا هم محمد دانشگر. 

در حال حاضر آخرین ترکش‌های خشم مورایس که به شدت نسبت به نظم و انضباط تیمش سخت‌گیر است، به دانشگر برخورد کرده و او احتمالا تاوان رفتاری را می‎‌دهد که فکر نمی‌کرد او را دو بازی از ترکیب تیم دور کند. 

آخرین تنبیه انضباطی این مربی در شرایطی اتفاق افتاده که سپاهان در قلب خط دفاعی در طول فصل جاری با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است، اما مورایس حتی درباره بازیکن موردعلاقه‌اش هم تردید نکرده و دانشگر همچنان در انتظار بخشش و بازگشت به ترکیب است. با این حال مدافع سابق استقلال، همان‌طور که در تصاویر منتشرشده از تمرینات مشخص است، بدون حاشیه به کارش ادامه می‌دهد و امیدوار است خیلی زود این محرومیت درون خانوادگی تمام شود.

1970139

روز آینده تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه خانگی به مصاف آلومینیوم می‌رود و باید دید آیا مورایس پس از دو مسابقه آیا دانشگر را به ترکیب بازخواهد گرداند یا خیر. 

نکته جالب توجه اینکه در دو مسابقه قبلی هادی محمدی و محمد قربانی قلب خط دفاعی تیم را در اختیار داشته‌اند و عملکرد قابل قبولی هم ارائه کرده‌اند.