به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی در یکی از زیباترین بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر در پایان یک مسابقه سخت و دشوار بازی دو بر صفر باخته را با تساوی دو بر دو به انتها رساند تا جایگاهش در جدول وضعیت بدتری پیدا نکند.

اسماعیلی که در بازی برابر استقلال خوزستان هم ارسال منجر به گل تیمش را انجام داده بود، پس از شکست نساجی مقابل استقلال و تغییر سرمربی، به عنوان باتجربه ترین بازیکن تیمش در ترکیب، نمایش قابل قبولی داشت و پس از دو گل عقب افتادگی، به خوبی تیمش را به سمت جبران نتیجه پیش برد.

او ابتدا در صحنه گل اول تیمش با یک ضربه سر تماشایی تا آستانه باز کردن دروازه حقیقی پیش رفت اما ضربه سر زیرطاقی او پس از برگشت از روی خط دروازه توسط دیگر بازیکن این تیم وارد دروازه شد.

این پایان درخشش اسماعیلی نبود و چند دقیقه بعد با ارسال مناسب خود به درون محوطه جریمه فرصت گلزنی دوباره تیمش را فراهم کرد تا نساجی از شکست خانگی با یک یار کمتر فرار کند.

عملکرد اسماعیلی که دوباره خودش را در تراز یک ستاره لیگ معرفی کرده به گونه ای بوده که انتظار می رود در نیم فصل با پیشنهاداتی از سوی تیم های مدعی لیگ هم مواجه شود و باید دید در نهایت سرنوشت شماره هشت استقلال در نیم فصل چگونه خواهد بود.