به گزارش "ورزش سه"، سپاهان اصفهان که با 5 برد متوالی در هفته‌های اخیر لیگ برتر که غالبا پرگل و قاطعانه بود به سوی درنشنیی قدم برمی‌داشت در خانه خود مقابل آلومینیوم شکست خورد.

سپاهان در دقیقه 80 دروازه‌اش را مقابل میهمان خود بازشده دید و از دقیقه 86 تا 4+90 با اخراج رضا اسدی، دابو و محمد کریمی تنها با 8 بازیکن مسابقه را به پایان رساند.

در این مسابقه سپاهان با توپ پر و با تمام مهاجمان گلزن هفته‌های اخیرش یعنی رضا اسدی، شهریار مغانلو و کاوه رضایی وارد میدان شد اما برخلاف بازی‌های قبلی کاری از پیش نبرد.

درست بعد از اخراج رضا اسدی در حالی که دقایق کوتاهی به پایان بازی مانده بود و سپاهان یک گل خورده در کیسه و یک بازیکن اخراجی داشت، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان به عیسی آل کثیر دستور داد تا آماده ورود به میدان شود و جای فرشاد احمدزاده را بگیرد اما آل کثیر در حالی که مشغول درآوردن لباس گرم خود و آمدن سمت نیمکت تیمش بود تا آماده شود سرش را به نشانه حسرت و افسوس تکان می‌داد.

1970922

عیسی با این حرکت معترضانه می‌خواست بگوید باید زودتر از اینها به میدان می آمده و حالا که کار از کار گذشته و شرایط سخت شده شاید کاری از پیش نبرد.

آل کثیر که بعد از پیوستن به سپاهان به خاطر صادر نشدن کارت بازی اش چند بازی بیرون نشست کلا در 7 بازی لیگ برتری و در مجموع 359 دقیقه به میدان رفته که دو گل زده و یک پاس گل داده است.او در سه مسابقه آسیایی تیمش نیز در مجموع 114 دقیقه در میدان بوده که در این مسابقات هم دو گل زده و یک پاس گل داده اما به نظر می‌رسد بعد از مغانلو، اسدی و کاوه رضایی مهاجم چهارم این تیم باشد.

این در حالی است که ابتدای فصل پرسپولیس به او نیاز مبرم داشت و یحیی گل محمدی هم اصرار داشت که عیسی هر طور شده در این تیم بماند اما پیشنهاد مالی بهتر سپاهان و رقم پایین پرسپولیس باعث شد آل کثیر در 33 سالگی از تهران به اصفهان برود و نیمکت نشین شود.

نارضایتی علنی آل کثیر از تداوم نیمکت نشینی‌هایش در سپاهان در حالی در روز باخت این تیم بروز یافت که طی یکی دو روز گذشته شایعاتی در خصوص بازگشت او به پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی شنیده می‌شد.

عکس: یاسر جمالی