سرمربیان تیم‌های پایه تکواندو معرفی شدند

سرمربیان تیم‌های نوجوان و نونهالان تکواندو ایران در گروه دختران و پسران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا مشخص شدند.

به گزارش طرفداری، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو با حضور زهرا سروی، اصغر رحیمی، فیض الله نفجم، هادی افشار و به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، به منظور انتخاب کادر فنی تیم‌های ملی رده سنی نوجوانان و نونهالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان تشکیل شد.

در جلسه فوق مقرر شد با توجه به فاصله اندک دو رویداد قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا در هر رده دو سنی، تیم ملی با کادر فنی جداگانه تشکیل گردد که در نهایت پس از بحث و بررسی سوابق مربیان مختلف، سرمربیان تیم‌های رده سنی پایه انتخاب و معرفی شدند.

در بخش بانوان، «فاطمه صفرپور» سرمربی تیم نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد بود و همین مسئولیت را در رقابتهای قهرمانی آسیا، «راضیه آقاجانپور» در تیم نوجوانان برعهده خواهد داشت.

در رده سنی نونهالان، «معصومه محمدیان» سرمربی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان و «شهره خلج زاده» سرمربی تیم در قهرمانی آسیا هستند.

در بخش پسران، «محمدرضا زوار» سرمربی تیم نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان است و «وحید عبداللهی» هدایت تیم را در قهرمانی آسیا عهده‌دار خواهد بود.

در رده سنی نونهالان، هدایت تیم در آزمون جهانی به «حسینعلی نعیمی» رسید و در رقابت‌های قهرمانی آسیا، «کوروش رجلی» سرمربی تیم ایران معرفی شد.

اعضای کادر فنی (مربیان) این تیم ها با نظر سرمربی انتخاب و معرفی خواهند شد.  

رقابت‌های نونهالان قهرمانی جهان ششم تا نهم مردادماه و قهرمانی نوجوانان جهان ۱۱ تا ۱۶ مرداد به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا نیز ۲۴ و ۲۵ مرداد و نوجوانان آسیا ۲۶ و ۲۷ مرداد در مغولستان و شهر «اولان باتور» انجام می‌شود.