به گزارش "ورزش‌سه"، مصدومیت شدید امید نورافکن خبر بسیار تلخی برای هواداران سپاهان و ژوزه مورایس پیش از شروع رقابت‌ها بود. اما سرمربی پرتغالی سپاهان که نشان داده توانست با خریدهایی که انجام داد و استفاده فرصت دادن به بازیکنان جوان آکادمی باشگاه نظیر حسین‌نژاد و آریا یوسفی خلا این بازیکن ملی پوش را پر کند. 

با این حال و اگرچه سپاهان در لیگ با وجود شکست مقابل آلومینیوم همچنان شرایط خوبی دارد و در رتبه دوم جدول رده‌بندی ایستاده و در لیگ قهرمانان آسیا هم تنها نماینده ایران در مرحله گروهی به شمار می‎‌رود، اما بی‌شک حضور نورافکن در این مسابقه می‌توانست در روز غیبت میلاد زکی‌پور و محمد قربانی برای مورایس بسیار کارآمد باشد، اما این بازیکن چند پسته که فصل گذشته برای سپاهان در پست‌های مختلف نظیر دفاع چپ، هافبک دفاعی، هافبک هجومی و وینگر چپ بازی کرد، همچنان شرایط حضور در مسابقات را ندارد.

1971040

همانطور که در تصاویر ثبت شده توسط یاسر جمالی، عکاس باشگاه سپاهان می‌بینید امید نورافکن با حسرت و افسوس بسیار زیاد و در حالی که کمکی از دستش برنمی‌آید، از روی نیمکت در سکوت کرکننده ورزشگاه نقش جهان نظاره‌گر شکست تلخ و غیرمنتظره تیمش شد.