به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان فصل را با نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و هادی محمدی به عنوان 4 مدافع میانی آغاز کرد، اما مورایس هر چه جلوتر آمد با توجه به اتفاقاتی که در جریان فصل رخ داد، دست او برای انتخاب دو دفاع مرکزی بسته‌تر شد تا جایی که این سرمربی پرتغالی مجبور شد محمد قربانی را به پست دفاع آخر ببرد.

فصل با دانشگر و نیلسون در ترکیب اصلی برای سپاهان آغاز شد، اما ضعف نیلسون در بازی‌های مختلف نمایان شد تا سرانجام پس از انتقاداتی که نسبت به عملکرد این بازیکن در فضای مجازی ایجاد شد، باشگاه تصمیم به خاتمه همکاری با او بگیرد.

1971592

پیش از جدایی نیلسون هم مصدومیت سیاوش یزدانی بارها او را از ترکیب اصلی تیم دور کرده بود و پس از این جدایی دست مورایس با توجه به ادامه مصدومیت‌های یزدانی بیشتر شد تا در واقع تنها هادی محمدی و محمد دانشگر به عنوان دو مدافع تخصصی در دسترس مورایس باشند.

در این بین اخراج هادی محمدی در مصاف با نیروی هوایی سبب شد تا مورایس تصمیم به استفاده از محمد قربانی به عنوان زوج دانشگر بگیرد. تصمیمی که در چند مسابقه این فصل هم به دلایلی دیگر اتخاذ شده بود و پس از محرومیت انضباطی درون خانوادگی دانشگر به یک اتفاق طبیعی بدل شد.

1971587

سپاهان حالا در شرایطی برای مصاف با گل‌گهر آماده می‌شود که بار دیگر مورایس تنها هادی محمدی و محمد دانشگر را در دسترس دارد و با بازگشت محمد قربانی از مصدومیت در روزی که محمد کریمی و برایان دابو هم محروم هستند، او به پست هافبک مرکزی بازخواهد گشت.

تمام این مسائل به خوبی نمایان می‌کند که مورایس و سپاهان با وجود تغییر حکم کمیته انضباطی و بازگشت به صدر برای حضور قدرتمندانه در نیم فصل دوم به تقویت در قلب خط دفاعی نیاز دارند و این موضوع به هیچ وجه قابل کتمان نیست.

1971588