به گزارش "ورزش سه"، رضا جبیره پس از اینکه مقابل صنعت نفت آبادان به جای مرتضی تبریزی مصدوم در ترکیب ابتدایی آلومینیوم اراک قرار گرفت، توانست نمایش موفقی داشته باشد و  گل برتری تیمش را بزند و با دو کارت زرد پیاپی از محمدرضا خانزاده، منجر به اخراج مدافع حریف شود که برابر سپاهان هم دوباره مثمر ثمر ظاهر شد.

این مهاجم جنوبی پس از دو بازی ثابت مقابل صنعت نفت و گل‌گهر سیرجان، در دیدار اخیرشان برابر سپاهان با تصمیم سید مجتبی حسینی به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد که هفت دقیقه پس از ورود به بازی قصد داشت با یک فرار سریع ایجاد موقعیت کند و ضدحمله بزند، اما با خطای برایان دابو متوقف شد تا این ستاره سپاهان اخطار دوم را بگیرد و اخراج شود.

1971629
1971630

رضا جبیره در دیدار مقابل سپاهان رکورد منحصر به فردی را برای خود در فصل جاری لیگ برتر ثبت کرد و توانست در سه هفته متوالی که در این بین یک بازی هم به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، دو اخراجی از صنعت نفت آبادان و سپاهان بگیرد و تیمش را برای کسب دو برد خارج از خانه کمک کند.

این مهاجم جنوبی که شرایط بهتری زیر نظر مجتبی حسینی پیدا کرده، امیدوار است همین روند را در آلومینیوم اراک ادامه بدهد و نمایش خوبی در خط حمله تیمش داشته باشد.