به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز اعتراف کرده که او و هم تیمی‌هایش در منچستریونایتد پس از 4 بازی بدون برد به توانایی‌های خود شک کرده بودند.

برونو فرناندز پس از برتری 3-2 شب گذشته منچستریونایتد مقابل استون ویلا اعترف کرد که نتایج ضعیف این فصل روی اعتماد به نفس او و هم تیمی‌هایش تأثیر گذاشته است.

برونو فرناندز به آمازون پرایم گفت:"باید چنین باوری مثل این بازی در تیم وجود داشته باشد، زیرا اگر به یکدیگر اعتماد نداشته باشید، کار دشواری خواهید داشت. بدیهی است که طی هفته‌های اخیر حتی نسبت به خودمان هم ناباوری وجود داشت. شما اینطور فکر می‌کنید که:"آیا من به اندازه کافی خوب هستم که در یونایتد باشم؟" وقتی همه چیز درست پیش نمی‌رود طبیعی است چنین افکاری داشته باشید. این راهی است که شما بر آن غلبه می‌کنید و حتی زمانی که همه چیز خوب پیش نمی‌رود، به نتیجه می‌رسید."

1971707

در بازی شب گذشته راسموس هویلوند موفق شد اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند. برونو فرناندز در مورد هویلوند گفت:"ما واقعاً به این نیاز داشتیم. او به عنوان یک مهاجم نیاز به گلزنی دارد. می‌خواهیم مهاجمان ما برای گل‌های بیشتر اعتماد به نفس داشته باشند. او می‌داند که تحت فشار خواهد بود؛ هویلوند برای یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان بازی می کند. باید به این عادت کند. امیدوارم او بیشتر گل بزند زیرا ما واقعاً به او و هر مهاجمی در تیم برای  گلزنی نیاز داریم."