به گزارش "ورزش سه"، ظاهراً فرم هیجان‌انگیز هری کین برای بایرن مونیخ می‌تواند به منچستریونایتد کمک کند تا جاشوا زیرکزی را به مبلغ 22 میلیون یورو جذب کند.

بر اساس گزارش اسپورت وان آلمان، شیاطین سرخ به دنبال جذب مهاجم بولونیا در نقل و انتقالات ژانویه پیش‌رو هستند تا خط حمله خود را تقویت کنند.

اگرچه گفته می‌شد یونایتد به دنبال جذب سرهو گیراسی از اشتوتگارت است، اکنون بر اساس گزارش‌ رسانه‌های آلمانی یونایتد در حال بررسی گزینه‌های جایگزین این بازیکن است و زیرکزی به عنوان گزینه اصلی در نظر گرفته می‌شود.

زیرکزی در آگوست 2022 از بایرن به باشگاه ایتالیایی منتقل شد و در حال حاضر بند فسخ 22 میلیون یورویی در قراردادش وجود دارد.

1971741

به نظر نمی‌رسد که بایرن مونیخ با در اختیار داشتن هری کین با فروش زیرکزی مخالفت کند. مهاجم انگلیسی در حال حاضر بهترین مهاجم ترکیب تحت هدایت توماس توخل است و او نیازی به گزینه‌های دیگر ندارد.

درخشش کین می‌تواند به یونایتد کمک کند تا زیرکزی را جذب کند و او را با قیمتی پایین به خدمت بگیرد. ارزش فعلی این بازیکن به 30 میلیون یورو افزایش یافته است، زیرا او در 17 بازی سری A در این فصل 7 گل زده است.

کین پس از به ثمر رساندن 25 گل در 22 بازی در تمام رقابت‌های این فصل، در حال حاضر از تعطیلات زمستانی خود با خانواده‌اش لذت می‌برد. این ملی پوش انگلیسی پس از دو گل در بازی مقابل اشتوتگارت، به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که توانسته در کمترین زمان ممکن به 20 گل در بوندس‌لیگا برسد.