به گزارش "ورزش سه"، هنوز هواداران دهه 2000، مهاجم سیه‌چرده تیم ملی انگلیس و لیورپول امیل هسکی را به خاطر دارند که در نوک خط حمله لیورپول به مانند یک گلزن بالفطره به تیمش کمک می‌کرد تا در رقابت‌ها جز پیروزی به اتفاق دیگری فکر نکند.

حال در شرایطی که خودش 45 ساله شده و ده سال از بازنشستگی‌اش می‌گذرد، به عنوان یک مربی پسرانش را تعلیم می‌دهد؛ جیدن هسکی و ریگان هسکی که هر دو تیم جوانان منچسترسیتی بازی می‌کنند. جیدن کاپیتان تیم زیر هجده سال شده و برادر کوچیکترش در تیم زیر 15 ساله های این تیم کاپیتان است و هر دو سعی دارند مسیر پدر را ادامه دهند. 

ریگان به قدری در این مدت خوب کار کرده تا همراه با تیم جوانان منچسترسیتی در سن 15 سالگی، به تیم زیر 19 ساله‌های این تیم ملحق شود و برادر دیگرش در بازی‌های اروپایی این تیم 5 گل به ثمر رساند. جیدن هسکی در طی دو سال اخیر دو بار متوالی با تیم زیر 18 سال منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شده و این امر باعث می‌شود تا دیر یا زود او را در تیم بزرگسالان منچسترسیتی ببینیم.

پپ گواردیولا سرمربی بزرگسالان منچسترسیتی نیز در این مدت گفته شده با امیل هسکی تماس گرفته و قصد دارد ارزیابی روند رشد این دو فرزند را خودش دنبال کند.