به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به صورت جدی به دنبال جذب دیویس است و شرایط او را از مدت‌ها قبل در ترکیب بایرن مونیخ و همچنین تیم ملی کانادا زیر نظر دارد.

در چند ماه اخیر بارها شایعاتی درباره علاقه این بازیکن به ترک بایرن و پوشیدن پیراهن رئال هم به گوش رسید و حتی مدیر برنامه او هم این موضوع را تایید کرد. گفته شده است که مذاکراتی برای نهایی کردن این انتقال بین مدیران رئال و مدیر برنامه او انجام شده است.

این شایعات ناراحتی و نگرانی شدید مدیران بایرن را به همراه داشته که تمایلی به از دست دادن این ستاره کانادایی ندارند و به همین دلیل دست به کار شدند تا با ارائه پیشنهادی جذاب او را از ترک آلیانز آرنا منصرف کنند و قرارداد جدیدی را به امضا برسانند. 

1971849

روزنامه مارکا خبر داده که بایرن مونیخ تا به حال پیشنهاد تمدید قراردادش را تا دستمزد 10 میلیون یورویی افزایش داده، اما هنوز موفق نشده پاسخ مثبت را از دیویس بگیرد و این باعث امیدواری رئال است.

دیویس به خوبی از این موضوع آگاه است که اگر تمایلی به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد، باید از این مبلغ قابل توجه چشم‌پوشی کند، اما هنوز فرصت زیادی برای تصمیم‌گیری در این باره دارد و هیچ چیز برای او نهایی نیست.